KPN 5 euro vooruitbetalen...

Pagina: 1
Acties:

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:27
Ik word nu al een paar dagen gebeld door KPN of ik niet gebruik wil maken van bhwbhabhabahahahaha blablablaba...

:|

het komt erop neer dat je 3% op lokale gesprkken korting krijgt, 8% op interlokaal en 11% op internationaal.

fukkeduk he... 3%...
dat scheelt toch al snel 0,0012 cent per minuut.
Ik bedoel maar!

de verkoper vandaag hield nogal vol (tot irritatie van mij aan toe) want hij claimde dat het niks extra kost. Je betaald 5 euro per maand vooruit, en belt dus uit die bundel min of meer. "dat gaat altijd wel op" waren zijn letterlijke woorden.
"het is dus geen abonnement, maar een aanpassing / toevoeging op uw huidige aansluiting"

(nu bel ik met 1649, en is dus behalve mobiel bellen stukken goedkoper)

waar ik mee zit:
als ze nu 500.000 aansluitingen bereid vinden op deze 'aanbieding' in te gaan, dan krijgen ze dus even een injectie van 500.000 keer 5 euro, die voortaan worden vooruit betaald, maal 2 maanden, is dus even vlug € 5.000.000 verdienen... :{

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Waar je mee zit is dat je het zelf niet bedacht hebt :?
KPN bestaat om geld te verdienen, niet om mensen te laten bellen.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:57
Het is geen 5 mil verdienen. Zonder deze constructie zouden ze dat ook wel binnenkrijgen. Verschil is echter dat het nu gegarandeerde inkomsten zijn. Ze weten zeker dat die 5euro wordt betaald.
Zonder de constructie is niet 100% zeker dat men minstens €5 per maand belt.
Het lijkt me dus meer een zekerheid welke ze voor zichzelf willen inbouwen, en om dit voor de consument aantrekkelijk te maken verbind je er een kortingsactie aan.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:31

Boss

+1 Overgewaardeerd

Het is voor KPN een manier om meer financiele ruimte te krijgen. Om dezelfde reden ging het abonnement een paar jaar geleden ook opeens van achteraf betalen naar vooruit betalen. Niets mis mee, je zal toch continu voor 5 miljoen aansluitingen 25 euro moeten voorfinancieren...

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
het hang er maar vanaf of het voor jou voordeliger is of niet.
wij hebben het nu ook maar ik wil het ff in de gaten houden of ik er wel mee doorga of niet.
ze zeggen wel hele tijd van je belt het wel op en als het niet opgaat wordt het bij de maand erop bijgeteld.

Maar bij ons restaurant wordt er amper met de lijn gebeld wij worden voornamelijk gebeld.
stel dat hij elke keer die 5 euro niet opmaken. Dan blijft het vooruitbetaalde bedrag zichzelf hele tijd opstapelen.
dan is het voor ons volgens mij onvoordelig.
Maarja dit hangt allemaal af per persoon. Dus als je het wil proberen is het zelf goed bijhouden en je eigen rekensommetje maken

"If u do something do it with style, or do it at all."

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:16
Ik denk dat de meeste mensen iig wel 5 euro opbellen.

Verder lijkt me dit voor KPN ook voordelig omdat ze op deze manier minder geld hoeven te lenen. .Aangenomen dat ze alles niet uit eigen kapitaal betalen en anders levert het hun de rente op.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

SG -> IT

Verwijderd

vooruitbetaald en vaste inkomsten, dwz, ze weten zeker dat ze die 5 euro per gestrikte krijgen, waarmee een van hun bellegers (op de beurs :+ ) vast uit de voeten kan. hebben ze er (als hun mannentje goed is ) dus zo weer uit, die 3 procent 'korting' (als ze het al zouden voelen)
Pagina: 1