Toon posts:

Asus n6200 compatibility met MSI 915GML-V

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom er zelf niet meer uit en kan niets concreets achterhalen via de gebruikelijk weg... dus daarom stel ik mijn vraag aan de experts hier.

Ik heb een Asus n6200 (128mb) AGP kaartje geplaatst in het AGR (de R is geen typfout) slot van mijn MSI 915GML-V mobo. De AGP kaart staan NIET in de officiele supported-cards lijst van MSI.

Alles lijkt te werken maar er verschijnen in sommige 2d figuren kleine horizontale streepje op willekeurige plekken. ongeveer 3 pixels breed en één pixel hoog. Er it geen regelmaat in en bij schermverversing verplaatsen de streepjes zich.

Video playback zorgt er voor dat Windows XP gaat hangen.

3d Prestaties zijn perfect ( voor een budgetkaartje)

Ik vermoed een hardwareprobleem maar hoop dat iemand hier het tegendeel beweert. Drivers updaten heb ik natuurlijk als eerste gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
geen echte guru's hier?? Jammer...

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:57

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Aller eerst welkom. Je mag je topic niet kicken binnen 24 uur. Je moet 24 eventjes geduld hebben voor een antwoord. Misschien kun je hem nog ruilen voor een kaart die wel compatible is

[ Voor 24% gewijzigd door Touchdomex op 11-01-2006 15:32 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker