gezocht: Cursus Illustrator (CS)

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-04 16:12
zoals de titel al aangeeft, ik ben dus op zoek naar een betaalbare cursus Illustrator CS

hier in de buurt net over de grens worden deze gegeven voor 180 euro (10 lessen), nu mag het wel wat meer kosten, maar ik zie veelal bedragen van 2000-3000 euro

is een boek/dvd van bijvoorbeeld de Lynda's reeks een alternatief?

de cursus is voor 3 mensen varierend van "leek" tot "gevorderde"

heeft iemand tips voor cursussen of boeken/dvd-roms?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-04 23:30

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Het enige boek dat ik ken, en waar ik mee gewerkt heb is het illustrator boek van adobe zelf.
Volgens mij is dit een soort lesboek (iig niet de standaard handleiding dacht ik).

Ik vond alles super helder en duidelijk uitgelegd, bovendien staat er in dat boek ook echt alles wat je moet weten onderverdeeld in heldere hoofdstukken en oefeningen.

Maar t is niet 1 van de goedkoopste boeken dacht ik. (ow de prijs valt nog wel mee zo te zien :) )

Ow het is Dit boek
De classroom in a book serie, ik had dan wel de Nederlandse versie.

edit
hier ook de nederlandse, die andere heeft 600 pag maar ik weet dus niet zeker of dit boek evenveel info bevat als de eerder genoemde hierboven.

[ Voor 27% gewijzigd door Pendaco op 11-01-2006 12:23 ]

• Phusebox
thanks, die had ik zelf ook gevonden, lijkt wel het beste alternatief, moet alleen wel de engelse hebben, want ik heb alle software engels (is goedkoper qua aanschaf)

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
total training?
dit is trouwens Illustrator cs1
voorbeelden staan er ook bij.

heb zelf die voor photoshop en premiere en werkt perfect moet ik zeggen

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03 18:33

pim

Als je een mailtje stuurt naar pimroes@ Googles email dienst, heb ik misschien een goede cursus voor je.

• Phusebox
trigger808 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 13:46:
total training?
dit is trouwens Illustrator cs1
voorbeelden staan er ook bij.

heb zelf die voor photoshop en premiere en werkt perfect moet ik zeggen
ah ik zag em ook al ergens voor 100 dollar, denk dat ik die maar eens ga uitproberen

Verwijderd

Ik weet dat het niet geheel de juiste manier is natuurlijk maar ik heb laatst natuurlijk bij een kennis van me een video cursus gezien gemaakt door lynda.com. Deze had hij gedownload via een torrent client. Zelf heb ik destijds nog illustrator 10 geleerd middels een illustrator for dummies boek en daarna zelf verder prutsen maar ik moet zeggen toen ik die Lynda.com filmpjes zag was ik zeer onder de indruk.

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:54:
Ik weet dat het niet geheel de juiste manier is natuurlijk maar ik heb laatst natuurlijk bij een kennis van me een video cursus gezien gemaakt door lynda.com. Deze had hij gedownload via een torrent client. Zelf heb ik destijds nog illustrator 10 geleerd middels een illustrator for dummies boek en daarna zelf verder prutsen maar ik moet zeggen toen ik die Lynda.com filmpjes zag was ik zeer onder de indruk.
ik denk dat we als tryout ook maar eens een lynda.com ding gaan bestellen

Pagina: 1