Toon posts:

Wat is dit?

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb dit apparaat jaren terug gekocht (2e hands) in de hoop het op mijn computer te kunnen aansluiten.

Ik kan echter nergens de website er van vinden, laat staan software.

Heeft iemand een idee wat het exact is en waar ik meer info hierover kan vinden?

edit: het enige wat erop staat is:
NMP - Type: BSH-3

Alvast bedankt.

Foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.daadaadaa.com/imagehosting//uploads/P1030051.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.daadaadaa.com/imagehosting//uploads/P1030052.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.daadaadaa.com/imagehosting//uploads/P1030053.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 08:35 ]

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
Je hebt het gekocht en je hoopte het op je pc aan tesluiten?? is het niet verstandiger om dan te vragen wat het is en of het wel voor de pc geschikt is maargoed.. wat staat er op de 2de foto tussen de 2 ijzeren dingetjes in? Staat er ergens anders nog een nummer ofzo?

het lijkt wel een radiator vane en waterkoeling maar dan snap ik de aansluiting niet helemaal op de onderste foto.

oh je hebt gouw ge-edit toen ik dit aan het typen was :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door andreict op 11-01-2006 08:37 ]

Verwijderd

die 2 ronde aansluitingen lijken wel coax? heeft het iets met TV te doen? maar wat doet die parrallelle aansluiting daar dan?

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

blaat :P

[ Voor 112% gewijzigd door PD2JK op 11-01-2006 08:55 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• basz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-10-2025

basz

Professioneel prutser

Hmm... ik dacht een keer eerder zoiets gezien te hebben... toen was het een booster voor in de auto voor het mobiele telefoonnetwerk ATF3/NMT of ATF2 ofzo...

edit:
http://cell-phone-accesso...tion=VIEWPROD&ProdID=1103
de BSHK-4U is een booster van nokia... NMP staat dan logischerwijs voor "Nokia Mobile Phones"...

edit2:
http://wirelessgadgetguy.zoovy.com/product/BSHK4US
even closer: de BSH-4 van nokia. check het plaatje... :D
Drama schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 08:50:
...
misschien een oude printer server o.i.d anders zou ik de paralelle poort?/ RS232? niet kunnen verklaren.
de 'printerpoort' is de communicatie-interface met een carkit.. vroeger hadden ze het nog niet zo op van die fancy stekkertjes... ;)

[ Voor 90% gewijzigd door basz op 11-01-2006 08:57 . Reden: typo ]

• Drama
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-11-2024
Lijkt op een apparaat wat vroeger dienst deed in een coax netwerk.

NMP staat voor Netwok Management Protocol.

misschien een oude printer server o.i.d anders zou ik de paralelle poort?/ RS232? niet kunnen verklaren.

\0/

Verwijderd

en iBasz gaat door voor de koelkast.

Wel een leuke manier van geld uit geven :) Koop je altijd dingen waarvan je niet weet wat het is ?

• basz

basz

Professioneel prutser

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 08:58:
Wel een leuke manier van geld uit geven :) Koop je altijd dingen waarvan je niet weet wat het is ?
Doe ik ook weleens hoor, geeft mijn mede-tweakers ook weer eens de kans om uit te blinken in een 'wat is dit'-topic... :+

[ Voor 11% gewijzigd door basz op 11-01-2006 09:01 ]

Verwijderd

Drama schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 08:50:
Lijkt op een apparaat wat vroeger dienst deed in een coax netwerk.

NMP staat voor Netwok Management Protocol.

mwa paralelle poort kan in princiepe voor alles worden gebruikt natuurlijk, hoeft niets met pc/printer te makne hebben, die coax aanslutingen wijzen toch echt op iets van tv, maar waarom 2?

misschien kan je je pc beeld omvormen naar 2 coax via de paralelle poort :*) zodat je op 2 tv`s nu je pc kan zien. :o

Verwijderd

Topicstarter
Haha, het was gewoon op een rommelmarkt. Zat in een doos met zooi voor een paar gulden :).

Hou wel van een beetje prutsen.

@iBasz: bedankt! Zit in de goede richting! Het is dus een soort van versterker voor je mob foon. Cool B)

Haha, versie 4 (ik heb BSH-3) kost maar 5 dolar zie ik :P.

Het leuke waarom ik me nou af vroeg wat voor ding dit was, is dat ik het ooit gezien heb in de film Red Planet. Daar zat net zo'n ding in de marslander! Wat een nepfilm dus haha :'(

Helaas heb ik alle kabels en zooi weg gedaan toenertijd dus eigenlijk heb ik nog niks aan dit ding en kan hij naar de sloop.

Toch mooi dat ik nu weet wat het is.

Bedankt allemaal :7

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 09:21 ]

Verwijderd

Waarom is het dan een nepfilm, lijkt me juist nodig om een versterker te hebben voor contact met de basis ofzo.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02 18:42
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 09:25:
Waarom is het dan een nepfilm, lijkt me juist nodig om een versterker te hebben voor contact met de basis ofzo.
Ja met 5 watt red je het wel ;)

Verwijderd

Behalve de kabels heb je ook nog het volgende nodig begrijp ik:
ONLY works withthe NOKIA HandsFree Kit(CARK-11US).

• basz

basz

Professioneel prutser

Megamind schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 09:27:
[...]

Ja met 5 watt red je het wel ;)
En dan nog op 900mhz vanaf de maan... ja, kies vooral een hoge frequentie met lekker hoge demping...

Verwijderd

Topicstarter
Haha en ik maar denken dat ik een mega versterker had weermee ik naar mars kon zenden :'(

Bedankt allen, slotje is gepast nu denk ik.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 10:44 ]

Pagina: 1