[Planet Internet] Homedir benaderen

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
Is het mogelijk met een Advanced ADSL abo van Planet Internet om je home dir te benaderen zonder dat je hiervoor extra services aan dient te schaffen van planet?
Ik heb het over de webspace die te vinden is op http://home.planet.nl/~username/ waar ik soms wel eens dingen van gelinkt zie op forums. Ik heb heel de site van planet internet al afgezocht maar het is zo chaotisch dat ik niet kan vinden wat ik zoek.
Mijn vraag is dus; Hoe benader ik mijn home dir van Planet Internet (FTP account? welk Adres + login / password?)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
home.planet.nl en dan gewoon je username en pass.
Volgens mij moet je je wel eerst aanmelden, maar het is op de site echt te vinden hoor :)

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
Wat ik wél gevonden heb is de zogenaamde 'Webdisk'. Maar dat gaat over een 'extra' product wat je eerst moet activeren, en dan is het nog maar 10MB. Is dit alles wat planet te bieden heeft als homedir service? dat vind ik toch tamelijk sumier

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nee dat is het niet :)
Typ eens "homepage" in bij de help functie op de site van Planet. Dan moet je er verder wel uit kunnen komen.

[ Voor 72% gewijzigd door RoD op 11-01-2006 01:18 ]

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

code:
1
ftp://$user:$pass@home.planet.nl

code:
1
2
$user=gebruikersnaam ZONDER @adsl-[lite/comfort/advanced];
$pass=wachtwoord;

Planet bied 25MB volgens mij. Deze dienst moet je overigens activeren bij abonneediensten op de Planet website (wordt real-time aangemaakt).

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:29

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Je homespace moet je eerst activeren. Dat doe je op http://home.planet.nl/ .Daarna kun je idd zoals bovenstaande post je homespace benaderen.
Pagina: 1