My opinions may have changed but not the fact that I am right ― Ashleigh Brilliant
De laatstgenoemde voeding is sterker dan de eerste en kan dus ook dus eerst genoemde externe hdd voeden als de stekker past. Of de zwakkere ook de hdd van de sterkere voeding kan voeden is afhankelijk van hoeveel energie er gevraagd wordt.
Wat voor hdd's zitten erin?
Wat voor hdd's zitten erin?
tvw
De eerste is een gisteren bij de MyCom gehaalde Toshiba 320GB
De tweede is een Sitecom 3.5` HDD Externe Behuizing USB2 met een Maxtor 200GB schijf erin
De pluggen zijn precies hetzelfde...
De tweede is een Sitecom 3.5` HDD Externe Behuizing USB2 met een Maxtor 200GB schijf erin
De pluggen zijn precies hetzelfde...
My opinions may have changed but not the fact that I am right ― Ashleigh Brilliant
De pluggen boeien niet, de pin layout wel.
Is die ook _precies_ hetelfde?
Is die ook _precies_ hetelfde?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Als je het exacte model weet (rpm/cache) kun je op zoek gaan naar de datasheets voor je hdd's op de site van toshiba en maxtor. In de datasheets staat hoeveel vermogen de hdd trekt op de +5 en +12 lijn. Is het verbruik van de maxtor gelijk of kleiner dan de toshiba dan lijkt het me geen probleem om de voedingen te wisselen.
tvw
Layout is _precies_ hetzelfde... eigenlijk is mijn vraag of ik iets fataal kan beschadigen door de zut te wisselen, zo niet kan ik het natuurlijk gewoon proberen
[ Voor 18% gewijzigd door Jurgle op 11-01-2006 02:48 ]
het kan geen kwaad, als de plus en de min op dezelfde plek zitten bij de adapters, kan het geen kwaad, het zijn lijkt mij gewoon standaard inbouwbehuizingen. Alleen word bij de een een wat sterkere voeding geleverd als bij de ander.
ik zeg dat het gewoon kan
ik zeg dat het gewoon kan
Um... ze weten toch niet van tevoren wat voor hdd je erin gooit? dan weten ze toch ook niet hoeveel de toekomstige schijf gaat gebruiken? ik zou zeggen: gaan met die banaan =P
2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput
Je harde schijf zal ook niet direct stuk gaan. Ik heb een keer gehad met een externe usb 2.5" schijf dat het ding net ietsje te weinig kreeg van de usb poort, toen ging het ding constant up en down spinnen. Moet je niet te lang volhouden
maar je harde schijf gaat er niet dood aan
Pagina: 1