Oke, ik ben met me guild nu een aantal dagen bij Nefarian en er is 1 probleem waar ik helemaal gek van wordt in die kamer. Als ik me camera in een bepaalde stand houdt dan freezed mijn pc en werkt alleen een reset nog. Hetzelfde heb ik ook al 1x gehad in de kamer van Ebonroc/(F)Lamegor en Chrom. met de muur die naast de ramp zit. Van die muur wist ik het van iemand anders, maar van het probleem in nef's lair heb ik nog nooit gehoord. Is er iemand die hier ervaring mee heeft of er wel is van gehoord heeft? Het is nogal een vrij specifiek probleem waar non-wow'ers zich misschien moeilijk in kunnen verplaatsen maar ik hoop toch echt dat iemand met een oplossing kan komen, wipen op nef wordt op deze manier alleen nog maar erger namelijk.
Blizzard contacten is waardeloos door het volgende: ik draai Windows XP PRO x64, en 'We do not support windows x64' liek: great
.
Specs:
AMD64 3200+
MSI K8N Neo2
G.Skill TCCD PC4400 2x512MB
Club3D ATI 9600 PRO (Geflashed naar een XT)
Windows XP PRO x64
de x64 ATI drivers v5.13
Verder heb ik laatste nforce drivers van de site geplukt.
Ik heb van verschillende mensen allerlei dingen over VPU Recover gehoord maar ik krijg het idee dat dit in de x64 drivers niet aanwezig is oid. Wie o wie kan mij hierover meer vertellen.
P.s. zoals ik btw al zei, blizzard helpt hier heel matig in en ook een post op het forum en het doorspitten van alle topics heeft mij nog niet kunnen helpen, mede door het feit dat ik het idee krijg dat het in VPU Recove zit ofzo maar dit dus niet in de drivers zit?
Blizzard contacten is waardeloos door het volgende: ik draai Windows XP PRO x64, en 'We do not support windows x64' liek: great
Specs:
AMD64 3200+
MSI K8N Neo2
G.Skill TCCD PC4400 2x512MB
Club3D ATI 9600 PRO (Geflashed naar een XT)
Windows XP PRO x64
de x64 ATI drivers v5.13
Verder heb ik laatste nforce drivers van de site geplukt.
Ik heb van verschillende mensen allerlei dingen over VPU Recover gehoord maar ik krijg het idee dat dit in de x64 drivers niet aanwezig is oid. Wie o wie kan mij hierover meer vertellen.
P.s. zoals ik btw al zei, blizzard helpt hier heel matig in en ook een post op het forum en het doorspitten van alle topics heeft mij nog niet kunnen helpen, mede door het feit dat ik het idee krijg dat het in VPU Recove zit ofzo maar dit dus niet in de drivers zit?
[ Voor 11% gewijzigd door sn0x0r op 11-01-2006 00:20 ]