Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Shop] Gameorder.be - Gameorder.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Nieker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-10 04:50
Ik heb op 18 november een bestelling gedaan en ook betaald van 70 euro. Ik heb sindsdien niets meer gehoord van hen. Ik heb ondertussen al ettelijke mails en telefoontjes gedaan maar ik krijg geen antwoord. Ik heb al contact opgenomen met test-aankoop maar die hebben meerdere klachten nodig voor ze een onderzoek kunnen openen. Ik vind 70euro teveel geld om zomaar te laten gaan.

Kan iemand mij raad geven of een bepaalde instantie aanraden die mij zouden kunnen verder helpen ? Ze hebben geen adres, enkel een postbus.

------------
Longbeard, ik had mij vergist van naam daarnet. Ik hoop dat u het mij vergeeft :) Gameorder staat dus wel in de shopsurvey, en niet gameinfo.
http://www.tweakers.net/shopsurvey/5381
Sorry :)

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Ook dit topic gaat niet over Buyerszone op de Frontpage, maar over de shop zelf. Het beste kun je op Sta ik Sterk kijken wat je moet doen. Bijvoorbeeld een aangetekende brief schrijven. Ten aanzien van de kosten, dat zul je zelf moeten bekijken of je het waard vindt om een aangetekende brief te sturen.

Aangezien het topic niet over de Frontpage zelf gaat maar over hoe met een shop om te gaan gaat ook dit topic dicht.

Dit topic is gesloten.