Toon posts:

suckers van HP scanner 4200c!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik deze ook voor de 4200c gebruiken want die fucking assholes van hewlett packerd of hoe dat zooitje ook mag heten zijn gewoon een stelletje oplichters.
scanner gekocht kan je nog geeneens scannen omdat de drivers er niet zijn voor windows me heb ze gvd 3 maanden geleden besteld !!!!!!!!
Nooit meer iets van die teringzooi van HP.
Heb dit nog nooit in 10 jaar meegemaakt met een fabrikant van hardware!!!!
Wees gegroet HP met jullie zooitje.
Ja inderdaad ben heel boos nee nog bozer, shit{sorry boys van mijn taal maar moest het effe kwijt.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
HP scanners zijn redelijk maar hun driverondersteuning is gewoon bagger
heb hier ook al een topic aan gewijd. Nou blijkt gdvrdmm die 3200c van mij hetzelfde binnenwerk te hebben als een umax astra 1220d errug leip maar hun drivers werken wel volgende keer koop ik een umax ;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
Blij dat er nog iemand zo over denkt.
Weet jij of die 4200c ook met die drivers werkt?

Verwijderd

Ik heb ook een 4200c. Het duurde tot juli dat ik drivers had voor win2k. Hoorden die gasten van HP pas van win2k toen win2k in de winkel lag?? Tsja, en toen die drivers uitkwamen, was ik natuurlijk ook door mijn garantie heen. Of ik wilde BETALEN voor die late drivers. Mooi niet dus. Hun fout dat ze die drivers niet download-baar beschikbaar hebben. Wat dreigementen met de woorden 'Consumentenbond' hielpen gelukkig wel.
Oh ja, ik moest verdorie wel (DUUR) bellen naar de UK.

Ben je nog op zoek naar die drivers, dan brand ik wel een kopietje voor je. Ik ben tegen illegaal kopieren, maar dit noem ik niet illegaal. Oplichters kun je tenslotte niet oplichten.

Nee, voor mij komen er geen spullen van HP meer binnen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja Top man als je dat zou willen doen.Je hebt het over win2k bij jou, werkt het ook dan voor windows ME of begin ik nu slap te lullen?
Hoe gaan we het doen moet ik jouw mijn emailadres sturen of heb jij een andere manier?
In ieder geval alvast hardstikke bedankt.
Wacht op je reply

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:27

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik ken het, de scanner op kantoor doet het gelukkig wel onder win2k (en gratis drivers)
Maar ik heb hier ook een dure hp 2500c printer, en daar zijn nog steeds geen GOEDE drivers voor uit gekomen, steeds halve blaadjes, en een printer die zit te schreeuwen om een blaadje in een bepaalde lade, terwijl ik aangaf dat ie uit een andere lade moest printen, hij wil dan een blaadje in tray1 terwijl ie moest printen uit 2, waar de goede blaadjes al inzit)
Nee voor mij ook geen HP meer, die gasten hebben het goed verziekt, met late en slechte drivers en nog slechtere support.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Op dinsdag 23 januari 2001 01:26 schreef Bronco_88 het volgende:
Ja Top man als je dat zou willen doen.Je hebt het over win2k bij jou, werkt het ook dan voor windows ME of begin ik nu slap te lullen?
Hoe gaan we het doen moet ik jouw mijn emailadres sturen of heb jij een andere manier?
In ieder geval alvast hardstikke bedankt.
Wacht op je reply
Ja, ook drivers voor me staan op die cd. Stuur ff een mailtje naar snaus@usa.net

Verwijderd

Ja ik erger me ook groen en geel aan het zogenaamde kwaliteitsmerk HP. Ik heb een scanner/fax/printer Laserjet 3100. Daar zijn ook geen ME drivers voor te krijgen. Win2000 drivers zijn alleen via Engeland te bestellen. Moet je wel een creditcard hebben anders lukt het nog niet. Dat is toch belachelijk voor een printer van meer dan duizend piek van nog geen twee jaar oud!!!! :r :r

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:23
Waarom moet je voor drivers betalen? Je hebt het product toch gekocht? Het is niet dat je plezier aan de drivers zal beleven als je hun product niet eens hebt?

Verwijderd

vreemd, ik heb enkel goede ervaringen met mijn HP-producten. Toen mijn printer rare geluidjes begon te maken kreeg ik prompt een nieuwe.
Ze stuurden mij ook gratis de drivers voor mijn printer onder windows 95 op.

(ja dat is dus inderdaad al een tijd geleden)

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-07 09:15
lijkt me sterk dat de win-9X drivers niet werken onder win-ME ...

Verwijderd

Is toch echt zo, heb een HP Scanjet 3300C zijn ook de drivers alleen via UK te bestellen voor Me en 2000.

Als ik w9x drivers gebruikt geeft ie aan dat mijn USB niet goed is geconfigureerd ofzo.

Heb wel een workaround voor mijn scanner in ME, alleen als mijn scanner aanstaat kan ME nogeens restarten of afsluiten, blijft hangen op zwart scherm.

Ga maar nog eens keer goed zeiken bij de nederlandse HP helpdesk.
Zij moeten in principe toch gewoon de drivers leveren :(

• gekkie
  • Laatst online: 29-07 09:15
achja .. mijn officejet R45 hangt maar aan m'n linux-bak .. kan ik tenminste ook scannen via het netwerk (geen zin om scanner/printer steeds aan m'n laptop te hangen)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 24 januari 2001 13:03 schreef Lunatec het volgende:
Is toch echt zo, heb een HP Scanjet 3300C zijn ook de drivers alleen via UK te bestellen voor Me en 2000.

Als ik w9x drivers gebruikt geeft ie aan dat mijn USB niet goed is geconfigureerd ofzo.

Heb wel een workaround voor mijn scanner in ME, alleen als mijn scanner aanstaat kan ME nogeens restarten of afsluiten, blijft hangen op zwart scherm.

Ga maar nog eens keer goed zeiken bij de nederlandse HP helpdesk.
Zij moeten in principe toch gewoon de drivers leveren :(
:? ik heb een 3300C op W2K en USB, ik heb geen enkele probs met drivers hij werkt perfect, enige was dat ik wel SP1 moest draaien

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Heb de drivers inmiddels gratis opgestuurd gekregen iemand ze nodig? *D

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Ach, zeur toch niet zo :). M'n 3300C had nieuwe win2k en ME drivers nodig en die heb ik na een belletje naar engeland gratis opgestuurd gekregen, no problem.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Niet alleen HP doet zo vreemd hoor, Logitech was ook 5 maanden te laat met een versie van de quickcam software voor win ME! :(:(

• w.janssen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik heb de drivers vanuit England gratis gestuurd gekregen.
Deze zijn voor 98/ME/2000
wim

• zork
  • Laatst online: 04-08 12:43
Ikzelf wil ook nooit meer iets van HP kopen...echt een beroerde service :(

Ik heb vroeger een keertje een HP Deskjet 690c gekocht --> na een paar maanden begon ie hele harde geluiden te fabriceren, opgestuurd naar de HP fabriek, krijgen we een rekening opgestuurd van 180 piek! Vuile schurftige afzetters...als we ze nou allemaal boze mailtjes gaan sturen...?

Goed plan of niet?

Verwijderd

De HP4300 scanjet werkt gewoon onder Windows ME met de windows 98 drivers.
Bij mij in ieder geval wel, en ben toch niet een gigantische goeroe op dat gebiedt..

Grtzzz, Jochem

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Op zaterdag 20 januari 2001 22:33 schreef Bronco_88 het volgende:
scanner gekocht kan je nog geeneens scannen omdat de drivers er niet zijn voor windows me heb ze gvd 3 maanden geleden besteld !!!!!!!!
ik ken het gezoe met hp... heb 7 weken op me cd moeten wachten :(
en dan doet ie het nog niet eens (via probleem).

hp sux more and more...

btw: 9x drivers moeten wel compatible zijn met win me...

Verwijderd

Euh, heeft ook iemand de drivers voor de scanjet 5200C? Die zijn er namelijk ook niet volgens de HP-site...

<boosmode> DAMN HP! </boosmode>

• Spacecowboy
  • Laatst online: 17-08 19:53

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Mijn ervaring is dat 98 drivers van scanners EN printers gewoon in ME werken, van 2000 weet ik het niet, maar ME is niet zo'n probleen. dat si gewoon windows 98,5, toch??

HENG HENG

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
die K*t scanner van HP(alleen deze serie), mijnes ging na 2mnd kapot(veertje van dat die lamp heen en weer gaat(dus scant)) was kapot gegaan en was niet onder de garantie omdat hij daar niet onderviel, dus ik pech..maar goed ik naar dunnet waar ik hem heb gekocht en mocht een nieuwe uitzoeken met 150piek korting dus koos ik een 4300c en die doet het perfect..maar toch 150piek(koste 300) naar de maan!!!!

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 22:59 schreef Elyzzz het volgende:
Euh, heeft ook iemand de drivers voor de scanjet 5200C? Die zijn er namelijk ook niet volgens de HP-site...

<boosmode> DAMN HP! </boosmode>
Heeee Elyzzz, staan ze hier niet?
http://www.hp.com/cposupport/swindexes/hpscanjet59305_swen.html

Grtx

Verwijderd

Ik had ook zoiets.. bij mij 4300C werden helemaal geen drivers bij geleverd. :( Kun je weer 30 Mb gaan downloaden..

• Furs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-03 00:19
Op maandag 22 januari 2001 19:04 schreef Marsipulami het volgende:
Ik heb ook een 4200c. Het duurde tot juli dat ik drivers had voor win2k. Hoorden die gasten van HP pas van win2k toen win2k in de winkel lag?? Tsja, en toen die drivers uitkwamen, was ik natuurlijk ook door mijn garantie heen. Of ik wilde BETALEN voor die late drivers. Mooi niet dus. Hun fout dat ze die drivers niet download-baar beschikbaar hebben. Wat dreigementen met de woorden 'Consumentenbond' hielpen gelukkig wel.
Oh ja, ik moest verdorie wel (DUUR) bellen naar de UK.

Ben je nog op zoek naar die drivers, dan brand ik wel een kopietje voor je. Ik ben tegen illegaal kopieren, maar dit noem ik niet illegaal. Oplichters kun je tenslotte niet oplichten.

Nee, voor mij komen er geen spullen van HP meer binnen.
ey dus jij hebt win2k drivers voor de hp4200c die zijn toch niet al te groot zouw je die niet kunnen zippen en uploaden want ik moet nu steedsnaar win98 als ik wil scannen :/

ICQ#38547562

cya
FoRCe

Cookie?

Pagina: 1