Hoi, ik had Norton Go Back (2006) op mijn systeem geinstalleerd. Helaas werkte dit niet lekker samen met 2 HDD's die ik op een PCI IDE Controller heb geprikt.
Na de-installatie van Go Back waren mijn 2 HDD's ineens weg in de verkenner van XP.
Via systeembeheer ziet Windows ze wel, maar kan er verder niks mee.
Partition Magic zegt dat ze Type 44 als bestandssysteem hebben
Vanuit de Recovery Console van de Windows XP CD kan ik de schijven wel benaderen, alle data staat er ook nog gewoon op.
Ik heb Checkdisk eroverheen gegooid en FIXMBR geprobeerd, beide zonder enig succes.
Ik hev al veel gezocht en gegoogled maar kan geen oplossing vinden
Uiteraard is de partitie opnieuw aanmaken een oplossing.... maar dan ben ik al m'n data kwijt... Dat is dus het allerlaatste wat ik probeer.
Iemand misschien bekend met het probleem? Of met Type 44? Of een goede suggestie?
Thnx
Na de-installatie van Go Back waren mijn 2 HDD's ineens weg in de verkenner van XP.
Via systeembeheer ziet Windows ze wel, maar kan er verder niks mee.
Partition Magic zegt dat ze Type 44 als bestandssysteem hebben
Vanuit de Recovery Console van de Windows XP CD kan ik de schijven wel benaderen, alle data staat er ook nog gewoon op.
Ik heb Checkdisk eroverheen gegooid en FIXMBR geprobeerd, beide zonder enig succes.
Ik hev al veel gezocht en gegoogled maar kan geen oplossing vinden
Iemand misschien bekend met het probleem? Of met Type 44? Of een goede suggestie?
Thnx