Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

ik ben nu al enkele weken aan het rond kijken voor echt een super handige PDA!
Echter, heb ik nog niet de juiste gevonden.

De PDA moet de functies hebben van:
- MP3 Speler / iPod
- Mobiele Telefoon.
- Gewone PDA.

Dus, ik wil er muziek mee luisteren. En mee kunnen bellen. Er hoeft geen camera op te zitten want dat vind ik onzin. Ook wil ik er mee kunnen e-mailen. En als kladblok + agenda gebruiken.

Want, ik ben mijn mobiel nu wel zat(Een Siemens C60) en mijn MP3 speler is de ondersteuning van de kwaliteit muziek niet super.(Sandisk Audio Player 512 mb, zo'n blauwe)

Misschien weten jullie gewoon uit je hoofd welke PDA of wat anders voor mij geschikt is!
Dat zou wel heel cool zijn :D

Alvast bedankt,
Gr Jesper

• TheBlasphemer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-11 13:20
Ikzelf heb een Nokia9500 die dit alles kan.
Is een telefoon, wel ietwat groot, vergelijk het maar met een flinke DECT telefoon qua grootte.
Je kan er allerlei Symbian S80 apps voor krijgen, en kladblok, agenda, adresboek, etc zit er allemaal op.
Via het programma OggPlay of de ingebouwde Media player kun je MP3 afspelen, die je op je nokia headsetje kan luisteren. Als je een normale koptelefoon wilt gebruiken zul je alleen wel moeten zoeken naar een nokia pop-port -> jackplug converter.

Nadelen zijn wel dattie een camera heeft :P (maar je kan ook voor de nokia9300 gaan, minder groot, geen wifi, en geen camera, verder vrijwel hetzelfde)
Hij is verder vrij sloom, maar voor simpele dingen doet ie het prima :)

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Jepz, een "welke moet ik nemen?" topic is niet de bedoeling. Het is wel de bedoeling dat je voor jezelf bepaalt welke pda bij jou past, dat kan niemand beter dan jij.
Lees dus wat topics door, zoek reviews die je o.a. hier kunt vinden en als je dan nog vragen hebt kun je die stellen in de topics over de afzonderlijke pda's. Succes bij je keuze! :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.