Toon posts:

Programma gezocht om mozaiek foto's te maken.

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Ik zoek een gratis programma of site waarmee je mozaiek foto's uit kleine fototjes kan maken. Zoals deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.emp.de/ACfrG/productimg/8/863507.jpg
Ik heb er al naar ge-googled, maar ik kon niks fatsoenlijks vinden. Iemand een idee?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 20:20:
Ik heb er al naar ge-googled, maar ik kon niks fatsoenlijks vinden. Iemand een idee?
Welke zoektermen dan? Mijn eerste poging was meteen raak namelijk. Of heb je al verschillende tools geprobeerd maar bevielen die niet? <-- zo ja: welke dan en waarom bevielen die niet? Zonder die info is tips geven een beetje overbodig / zonde :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Ik heb gezocht op foto mozaiek. De eerste site was inderdaad zoiets, maar je moet er voor betalen en dan krijg je echt een afgedrukte foto. Ik heb zelf 1300 scans van bieretiketten, waarmee ik afbeeldingen wil maken. Ik wil dus een programma waar ik die 1300 plaatjes ingooi, daarnee een bestaande foto pak, en het programma die foto laten namaken met de bierviltjes In een aardige resolutie (het wordt met een beamer geprojecteerd). Ik heb daar nog geen programma voor kunnen vinden. Ik heb nog geen enkel programma gevonden die dat kan. Je ziet het ook vooral op posters, dus misschien is het alleen iets voor proffesionals...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 21:17 . Reden: stukje vergeten ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Matched: mosaic
Ah zo. Klinkt logisch. Handig om zoiets (je had al betaalde progs gevonden) even te noemen, voordat mensen moeite gaan doen om betaalde tools te vinden voor je :)

Zoeken: als je iets niet-lokaals zoekt wil je in de regel in het engels zoeken. [google=create mosaic photos] dus :Y) (in dit geval is de toevoeging freeware niet eens nodig maar die kan in de regel danook geen kwaad).
Kom je meteen bij http://www.engadget.com/2...e-your-own-photo-mosaics/ die een mooie howto geeft icm een link naar http://www.andreaplanet.com/andreamosaic/
Betalen mag, moet niet :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-08 13:33

LieveNiels

On Fire

Geen matches
_/-\o_ BIG THANX ...ik zat toevallig uit verveling een beetje door Got heen te bladeren en kom ik dit tegen... meesterlijk...

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Ok. Top! Bedankt. Ik had trouwens wel al bij mijn eerste post gezet dat ik een gratis programma zocht, maar goed... Ik denk dat 't hier wel mee moet lukken. Thkz!
Pagina: 1