Een collega kon via via aan een moederbord + processor komen. Ik heb beloofd dat ik deze wel wil installeren.
Ik heb nu alleen een probleempje:
Ik weet helemaal niets van het moederbord en kan er ook niets over vinden.
Via allerlei zoekmethode ben ik er vrijwel zeker van dat het om een ricoh FB5M-board gaat. Dat is dus het enige.
Ik ken verder de chipset, een Intel 815.
De processor is een pentium 3 (snelheid 866)
Op het moederbord staan nog diverse codes, maar via google kom ik dan niet echt veel verder. (zeg maar gewoon 'niet verder'
Mijn grootste probleem op dit moment is dat ik niet weet hoe ik mijn kast (aan/uit knop e.d.) aan moet sluiten op de kast. Vervolgens weet ik niet of windows alles zelf kan installeren (maar goed, dat zijn latere zorgen).
Mijn vraag is dus of iemand mij aan meer informatie kan helpen en met name aan een aansluitschema voor de aansluitpunten voor de kast. Ik heb 26 pinnen hiervoor (2 rijen van 13).
Nu kan ik wel wat gaan gokken, maar wat zijn dan de risico's?
Alvast bedankt in elk geval!
misschien is er een verdwaalde jappanner: http://www.ricoh.co.jp/fbx/pdf/FB5K_FB5U.pdf
Misschien staat hier nog iets nuttigs
Ik heb nu alleen een probleempje:
Ik weet helemaal niets van het moederbord en kan er ook niets over vinden.
Via allerlei zoekmethode ben ik er vrijwel zeker van dat het om een ricoh FB5M-board gaat. Dat is dus het enige.
Ik ken verder de chipset, een Intel 815.
De processor is een pentium 3 (snelheid 866)
Op het moederbord staan nog diverse codes, maar via google kom ik dan niet echt veel verder. (zeg maar gewoon 'niet verder'
Mijn grootste probleem op dit moment is dat ik niet weet hoe ik mijn kast (aan/uit knop e.d.) aan moet sluiten op de kast. Vervolgens weet ik niet of windows alles zelf kan installeren (maar goed, dat zijn latere zorgen).
Mijn vraag is dus of iemand mij aan meer informatie kan helpen en met name aan een aansluitschema voor de aansluitpunten voor de kast. Ik heb 26 pinnen hiervoor (2 rijen van 13).
Nu kan ik wel wat gaan gokken, maar wat zijn dan de risico's?
Alvast bedankt in elk geval!
misschien is er een verdwaalde jappanner: http://www.ricoh.co.jp/fbx/pdf/FB5K_FB5U.pdf
Misschien staat hier nog iets nuttigs
[ Voor 7% gewijzigd door Quacka op 10-01-2006 20:11 ]
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit