Toon posts:

2x ATI RADEON X1800 TOP

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een vraag, is het mogelijk om 4 dvi monitoren/panels aan te sluiten op deze 2 kaarten die
in sli gekoppeld zijn?

Groeten,

Acid Neo

Verwijderd

Deze kaarten zijn niet in SLi aan te sluiten, dit is namelijk een techniek van Nvidia. ATi gaat ook zo'n techniek uitbrengen "eerdaags". Dit heet CrossFire. Hier is een speciale "master-card" en een gewone kaart voor nodig, die gewone is dan de slave. Maar tot op heden is dit nog niet mogelijk. Je zult een paar maanden moeten wachten of voor een Nvidia 7800Gt/7800Gtx config moeten gaan, dit kan wel in SLi.

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:58

_Ernst_

Mark It Zero!

Radeon kaarten kunnen niet in SLI mode draaien... Radeon's werken met ATI's crossfire.

Maar als je ze los gebruikt kun je er prima 4 monitoren op aan sluiten ja.

Last.fm

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 20:01:
Hoi,

Ik heb een vraag, is het mogelijk om 4 dvi monitoren/panels aan te sluiten op deze 2 kaarten die
in sli gekoppeld zijn?

Groeten,

Acid Neo
SLI is voor nvidia kaarten......ik denk dat je Crossfire bedoelt?

Oeps beetje laat :P sorry

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 20:06 ]

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-07 19:53
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 20:04:
Deze kaarten zijn niet in SLi aan te sluiten, dit is namelijk een techniek van Nvidia. ATi gaat ook zo'n techniek uitbrengen "eerdaags". Dit heet CrossFire. Hier is een speciale "master-card" en een gewone kaart voor nodig, die gewone is dan de slave. Maar tot op heden is dit nog niet mogelijk. Je zult een paar maanden moeten wachten of voor een Nvidia 7800Gt/7800Gtx config moeten gaan, dit kan wel in SLi.
maar dan kun je niet vier schermen tegelijk aansturen, dan zul je sli uit meoten schakelen

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Topicstarter
En als je een quad sli systeem maakt kun je dan wel meer als 2 monitoren aansluiten?

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-08 07:35

Aight!

'A toy robot...'

En dan kan het nog niet, weet je wel heo crossfire aan elkaar word 'gekoppeld' juist via een exterene connector op de mastercard en eentje gaat naar de andere, dus heb je nog maar 2xDVI over :)

Kan je beter 2x 6600 GT pakken en niet in SLI zetten, zo heb je wel beschikking over 4 vga poorten.
En nog leuker, onboard erbij :)

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 15:12
Tuurlijk kan je meer dan 2 monitoren aansluiten, met 2 kaarten kan je al 4 monitoren aansluiten :P Quad SLI zou dan 4x2 kaarten, x2 video uitgangen.. dat zijn 16 monitoren :D

Verwijderd

Topicstarter
Is het wel mogelijk om de 2x dvi simultaan met de tvout de draaien? (3 monitoren gebruiken tegelijkertijd?)

Verwijderd

Wat je ook nog kan doen is er een losse PCI kaart insteken van een paar mb....lekker goedkoop :9 .
Aleen je kan er niet op gamen....

Verwijderd

er zijn wel matrox pci kaartjes waar je 2 monitoren op kan aansluiten, dus doe een zon x1800xt en zon matrox pci kaartje ( deze )

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 20:16
Is Quad SLI 4 kaarten aan elkaar?
of is het 2 X SLI ?
welk mobo kan dit aan :? ik heb nog nooit van me leven van Quad gehoord...

"Stilte, een gat in het geluid...."

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:58

_Ernst_

Mark It Zero!

Flapietoetoe schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 14:07:
Is Quad SLI 4 kaarten aan elkaar?
of is het 2 X SLI ?
welk mobo kan dit aan :? ik heb nog nooit van me leven van Quad gehoord...
FF snel gegoogled: deze bijvoorbeeld :)

Of deze :P

Last.fm

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08 16:28

ThaHandy

Discovery Channel

volgens mij werkt "dualhead" niet meer als jet in SLI draait, geen idee of dat al gefixt is?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

De vragen die je stelt geven niet echt aan dat je eerst zelf de meoite hebt genomen om antwoorden te zoeken. Dat is hier wel de bedoeling dus ga eerste ven zelf op zoek ajb :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.