[word 2003] te weinig geheugen als te veel plaatjes? *

Pagina: 1
Acties:

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 14:20
Goed, ik heb ms word met teveel plaatjes er in die extreem groot zijn. Nu begint word te zeuren dat er onvoldoende geheugen of schijfruimte is. Van beide ben ik van geen kwaad bewust. Mijn c schijf heeft 7 gb vrij. Ik heb 4gb swap en 1gb ram (swap heb ik verdubbeld vanwege word,maar dat werkte niet)

hoe fix ik dit probleem?

if broken it is, fix it you should

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je hebt een word? Ik neem aan dat je bedoelt een (MS?) Word document te hebben?

offtopic:
we hebben hier een Office forum voor dus SA -> OFF. Ook is 1 leesteken aan het eind van een zin genoeg om aan te duiden dat het een vraag is dus haal ik wat extra vraagtekens weg, ??? staat zo overdreven schreeuwerig ;)

Bekend probleempje, Word heeft in mijn ervaring 'altijd al' wat probleempjes met te veel plaatjes. Ik neem aan dat je alle patches al hebt geinstalleerd?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• elgringo
F_J_K schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 20:31:
Je hebt een word? Ik neem aan dat je bedoelt een (MS?) Word document te hebben?

offtopic:
we hebben hier een Office forum voor dus SA -> OFF. Ook is 1 leesteken aan het eind van een zin genoeg om aan te duiden dat het een vraag is dus haal ik wat extra vraagtekens weg, ??? staat zo overdreven schreeuwerig ;)

Bekend probleempje, Word heeft in mijn ervaring 'altijd al' wat probleempjes met te veel plaatjes. Ik neem aan dat je alle patches al hebt geinstalleerd?
Ja alle updates heb ik gedownload, av uitgezet (norton) niets helpt

• DaRealRenzel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 22:45

DaRealRenzel

Overtuigd Dipsomaan

Splits je bestand op in twee bestanden
Link je pics ipv ze te embedden
resize je pics zodat ze kleiner zijn (hogere JPEG compressie)

is aardig wat aan te doen hoor..

[ Voor 42% gewijzigd door DaRealRenzel op 10-01-2006 20:38 ]

Nothing is a problem once you've debugged the code

• martinr
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-05 02:49
Je kunt Word ook alle plaatjes laten verschalen naar een normale resolutie (helpt behoorlijk wanneer er weer eens iemand figuren van 3000*2000 pixels of groter heeft zitten plakken, en dan denkt dat wanneer je het kleiner weer laat geven je bestand er toch niet groot van wordt).

Verwijderd

Dit is een bekend issue met word. Je kunt nog proberen de officeupdate site te bezoeken (www.officeupdate.com) voor de laatste updates voor je office. Als dat niet werkt, werkt alleen resizen of je bestand splitsen in meerdere bestanden.

• elgringo
DaRealRenzel schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 20:38:
Splits je bestand op in twee bestanden
Link je pics ipv ze te embedden
resize je pics zodat ze kleiner zijn (hogere JPEG compressie)

is aardig wat aan te doen hoor..
daar is achteraf weinig aan te doen, en het zijn alle workarounds.....

• elgringo
martinr schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 20:44:
Je kunt Word ook alle plaatjes laten verschalen naar een normale resolutie (helpt behoorlijk wanneer er weer eens iemand figuren van 3000*2000 pixels of groter heeft zitten plakken, en dan denkt dat wanneer je het kleiner weer laat geven je bestand er toch niet groot van wordt).
werkt dit ook al als het niet werkt, dus als de images al niet worden weergegeven.
Er zitten veel dingen in van een pdf file (gekopieeerd en geplakt) en ik weet niet precies waar deze stonden dus dit wil ik niet nog eens doen...

Edit: wordviewer opent ook niets

[ Voor 3% gewijzigd door elgringo op 10-01-2006 22:48 ]

Pagina: 1