DVD encoden naar DivX met aparte ondertiteling

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-08 08:18
Ik zoek een programma waarmee ik simpel mijn DVD's kan omzetten naar een DivX en daarbij meteen de ondertiteling in een los .srt bestand krijg. Weet iemand een goed programma hiervoor? De search geeft voornamelijk informatie over DVD's rippen, maar niet hoe je het gemakkelijk naar DivX kunt krijgen. Als je zoekt op DVD naar DivX krjig je juist allemaal DivX naar DVD resultaten.

Dus, hellepie :o.

Verwijderd

simpel dvd's opzetten, kan je makkelijk genoeg vinden, www.doom9.nl allemaal guides. Direct een srt erbij zal moeilijk gaan omdat ondertitels op een dvd niet als tekst opgeslaan wordt. Ze moeten dus herkend worden met software. Dit staat ook allemaal op doom9.nl

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:45

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Simpel en handig: AutoGK (http://www.autogk.me.uk/)

Moet je wel nog wat bedenken om van idx/sub naar srt te komen.

Verwijderd

Als je de orginele DVD bezit kan en mag je ook een divx downloaden, je bent immers in het bezit van een dvd.

• MarcoC
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 22:58:
Als je de orginele DVD bezit kan en mag je ook een divx downloaden, je bent immers in het bezit van een dvd.
Snap ik, maar dat duutr lang ;).
IceStorm schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 22:55:
Simpel en handig: AutoGK (http://www.autogk.me.uk/)

Moet je wel nog wat bedenken om van idx/sub naar srt te komen.
Bedankt :) .
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 22:10:
simpel dvd's opzetten, kan je makkelijk genoeg vinden, www.doom9.nl allemaal guides. Direct een srt erbij zal moeilijk gaan omdat ondertitels op een dvd niet als tekst opgeslaan wordt. Ze moeten dus herkend worden met software. Dit staat ook allemaal op doom9.nl
Ik zocht een simpel programma, de meeste daar zijn allemaal nogal overkill voor mij.

Het duurt trouwens wel erg lang met AutoGK? Jammer, want 't werkt verder echt wel goed.

[ Voor 70% gewijzigd door MarcoC op 10-01-2006 23:32 ]

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:45

IceStorm

This place is GoT-like!!!

MarcoC schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 23:02:
Het duurt trouwens wel erg lang met AutoGK? Jammer, want 't werkt verder echt wel goed.
Dat is niet te voorkomen en heeft ook niks met het programma te maken :) Dat komt puur door het encoden van de video naar Xvid/DivX. Maar toegegeven, dit kan even duren alles bij elkaar.

• MarcoC
IceStorm schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:53:
[...]

Dat is niet te voorkomen en heeft ook niks met het programma te maken :) Dat komt puur door het encoden van de video naar Xvid/DivX. Maar toegegeven, dit kan even duren alles bij elkaar.
Toch wel jammer. Ik heb een programma wat converteert voor mijn PDA, en die doet 't in 10 minuten. Het werkt alleen niet echt fijn voor de PC en de kwaliteit wordt er ook niet beter op.
Pagina: 1