Na lange tijd erg druk te zijn geweest, was er dinsdag ineens mogelijkheid om weer eens lekker foto's te gaan maken. De weersverwachting was goed, maar helaas bleek het 's morgens mistig, grauw en koud te zijn.
Jammer dacht ik... Toch maar geprobeerd en de sfeer van de foto's valt me mee, ze voelen inderdaad mistig en koud aan. Bij deze dus: Waterkoud langs de IJssel.
Opvallend zijn de vreemde kleuren, die ten tijde van de foto ook echt zo vreemd waren door combinatie van wolken, mist en de vroege ochtendzon.
1. Weer of geen weer, het pontje gaat altijd
Weg i.v.m. teveel foto's
2. De IJssel ligt er koud bij.....

3.

4.
Weg i.v.m. teveel foto's
5. Als je zo 's morgens vroeg door de weilanden struint, wil je nog weleens een natuurlijke bewoner storen. Deze schrok zelfs zo dat ie eerst 3x over de kop vloog, alvorens weg te rennen.

6.

7.

8.

9. En als dan de zon door de mist en wolkom komt, verandert alles in goud. Geen nabewerking, geen rare dingen, zo uit het apparaat.

10.

11.

12.
Weg i.v.m. teveel foto's
13.

14.

Het was een koude wandeling en ook erg vroeg, maar ik vond het zeker de moeite waard. Erg gaaf om 's morgens vroeg eens gewoon door een weiland langs het water te banjeren
Ben benieuwd naar jullie reacties en commentaar uiteraard 
Edit: Enkele foto's zijn weggehaald, omdat het er wel wat veel waren
Jammer dacht ik... Toch maar geprobeerd en de sfeer van de foto's valt me mee, ze voelen inderdaad mistig en koud aan. Bij deze dus: Waterkoud langs de IJssel.
1. Weer of geen weer, het pontje gaat altijd
Weg i.v.m. teveel foto's
2. De IJssel ligt er koud bij.....

3.

4.
Weg i.v.m. teveel foto's
5. Als je zo 's morgens vroeg door de weilanden struint, wil je nog weleens een natuurlijke bewoner storen. Deze schrok zelfs zo dat ie eerst 3x over de kop vloog, alvorens weg te rennen.

6.

7.

8.

9. En als dan de zon door de mist en wolkom komt, verandert alles in goud. Geen nabewerking, geen rare dingen, zo uit het apparaat.

10.

11.

12.
Weg i.v.m. teveel foto's
13.

14.

Het was een koude wandeling en ook erg vroeg, maar ik vond het zeker de moeite waard. Erg gaaf om 's morgens vroeg eens gewoon door een weiland langs het water te banjeren
Edit: Enkele foto's zijn weggehaald, omdat het er wel wat veel waren
[ Voor 8% gewijzigd door wolly_a op 10-01-2006 21:25 ]