After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
en iets proberen te zeggen tegen iemand en dat je dan alles terug krijgt met de mededeling' dit kan niet verzonden worden aan alle geadresseerden"of iets wat erop lijkt. Iig als je gewoon wat tekst zegt.. ook niet 100x achterelkaar
.
En als ik een foto wil veranderen(avarter) of versturen zodra ik op een andere locatie dan 'recent geopend' klik, bevriest hij 2 of 3 seconden.
En als ik een foto wil veranderen(avarter) of versturen zodra ik op een andere locatie dan 'recent geopend' klik, bevriest hij 2 of 3 seconden.
jah..
daar heb ik de laatste paar weken (helaas) ook last van gehad, webmessenger(s) hielpen ook niet
daar heb ik de laatste paar weken (helaas) ook last van gehad, webmessenger(s) hielpen ook niet
MRTN
MSN bokt inderdaad.
Het vliegt er om de zoveel tijd even uit, contactpersonen staan op offline terwijl ze dat niet zijn, met sommige mensen kan ik niet praten, enz.
Het vliegt er om de zoveel tijd even uit, contactpersonen staan op offline terwijl ze dat niet zijn, met sommige mensen kan ik niet praten, enz.
'k Vermoed dat er groot onderhoud gepleegd wordt. 'k Heb echter geen bronnen hiervoor. Ook ik heb hier soms last van, evenals wat vrienden van me.
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Van dit soort fratsen heb ik de afgelopen paar dagen ook steeds meer last. Mensen die tegen mij praten, terwijl ik ze gewoon als offline zie enzo. Of inderdaad, dat al je messages 'bouncen'. Heel frustrerend :
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Mja, dit topic zal alleen maar reacties van 'bij mij ook', of 'ik heb nergens last van' opleveren. Wat dus niet echt een hoge discussiewaarde heeft. Het protocol heeft wel eens kuren inderdaad, daar kunnen wij op GoT niets aan doen, neem contact op met MSN zou ik zeggen.
Signature
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()