msn messenger heeft kuren, bij wie nog meer?

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
hoihoi

de laatste 2 weken heeft msn messenger kuren:
- spontaan afmelden en niet meer aan kunnen melden, krijg een of andere foutcode, elke keer anders
- als ik dan eindelijk online ben, gebeurt het regelmatig dat als ik online ben, ik bij iemand in het specifiek offline ben. (heb diegene niet geblockt oid)
- Status wijzigen duurt soms lang, dan klik ik op bijv lunchpauze en dan duurt het ff voordat de status ook daadwerkelijk lunchpauze wordt

En nu kom ik helemaal niet meer online op msn, omdat "de service tijdelijk niet beschikbaar is". terwijl bij de status op internet staat dat de msn messenger systemen het wél doen....
(edit: doet weer)

Rara hoe kan dat? en zijn er meer mensen met (soort-)gelijke problemen?

en ja, heb nieuwste versie.... paar dagen terug gedownload.

groetjes,
Bart Grefte

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb er vanmiddag nog last van gehad, en gebeurt wel es vaker.

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

en iets proberen te zeggen tegen iemand en dat je dan alles terug krijgt met de mededeling' dit kan niet verzonden worden aan alle geadresseerden"of iets wat erop lijkt. Iig als je gewoon wat tekst zegt.. ook niet 100x achterelkaar :/ .

En als ik een foto wil veranderen(avarter) of versturen zodra ik op een andere locatie dan 'recent geopend' klik, bevriest hij 2 of 3 seconden.

• Martin11468
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-11-2025
jah..

daar heb ik de laatste paar weken (helaas) ook last van gehad, webmessenger(s) hielpen ook niet

MRTN

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
MSN bokt inderdaad.

Het vliegt er om de zoveel tijd even uit, contactpersonen staan op offline terwijl ze dat niet zijn, met sommige mensen kan ik niet praten, enz.

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
'k Vermoed dat er groot onderhoud gepleegd wordt. 'k Heb echter geen bronnen hiervoor. Ook ik heb hier soms last van, evenals wat vrienden van me.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 12:17

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Van dit soort fratsen heb ik de afgelopen paar dagen ook steeds meer last. Mensen die tegen mij praten, terwijl ik ze gewoon als offline zie enzo. Of inderdaad, dat al je messages 'bouncen'. Heel frustrerend : :/

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Mja, dit topic zal alleen maar reacties van 'bij mij ook', of 'ik heb nergens last van' opleveren. Wat dus niet echt een hoge discussiewaarde heeft. Het protocol heeft wel eens kuren inderdaad, daar kunnen wij op GoT niets aan doen, neem contact op met MSN zou ik zeggen. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.