Ik plaatste zojuist een nieuwe advertentie en nu zie ik tot mijn verbazing dat iemand mij een - waardering heeft gegeven, omdat ik niet op zijn mails zou hebben gereageerd. Ik vind dat echt niet kunnen, ik was op vakantie en het artikel was al verkocht. Echt een stijlloze actie. Nu word ik als boeman gezien omdat iemand niet de moeite neemt een de mails af te wachten. Want na mijn vakantie heb ik alle mails beantwoord.
Wellicht kan je de persoon uitleggen waarom je niet reageerde en hem vragen zijn reactie te corrigeren?
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Mja, als hij het kan editen, dan graag, maar dat men een - waardering krijgt omdat je niet reageert op mails vind ik persoonlijk een beetje ver gaan. wie weet ligt de mailserver eruit, ligt de persoon in het ziekenhuis, of heeft vakantie en ga zo maar door. In de jaren dat ik hier zit heb ik veel verkocht (vooral voor het nieuwe systeem) en nooit klachten gehad. En dat ik dan na enkele jaren ineens een -1 achter me heb staan vind ik gewoon jammer. Het staat gewoon niet mooi, vind ik.
Even overleg gehad met een admin, en de reactie verwijderd. Er is geen sprake van bestelling dus is een survey niet op zijn plaats.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Pagina: 1