Toon posts:

[XP] Het USB-apparaat wordt niet herkend

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn Windows XP PC heb ik 4 usb poorten aan de achterkant die allemaal perfect werken, echter wanneer ik iets aan de voorkant erin steek krijg ik de foutmelding "het usb apparaat wordt niet herkend. Dit is zo bij muizen, maar ook bij een portable harde schijf of een usb stick. Je zou zeggen verkeerd aangesloten, echter hij geeft wel een indicatie dat er iets komt, anders geeft hij deze foutmelding niet. Ik heb de VID waardes uit het register verwijderd. Ook de USB poorten uit Windows verwijderd, geen van alles tot een positief resultaat.

Voor de rest geen complicaties, virus/spyware vrij.

Groeten

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Een vriend van mij had ook zon probleem en die draaide een illegale versie van XP en daarbij deden de USB poorten het ook bar slecht ligt het daar aan mss ?Heb je op deze pc ook andere dingen gedraaid(Linux,98) deden de USB poorten het daar wel ?Wat heb je zelf al geprobeerd(herinstalatie,driver updates ?)Btw groeten hoeft ook niet ;) en zou je mss ook verdere dingen over je pc willen posten ?

Verwijderd

Topicstarter
Megajr schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 17:58:
Een vriend van mij had ook zon probleem en die draaide een illegale versie van XP en daarbij deden de USB poorten het ook bar slecht ligt het daar aan mss ?Heb je op deze pc ook andere dingen gedraaid(Linux,98) deden de USB poorten het daar wel ?Wat heb je zelf al geprobeerd(herinstalatie,driver updates ?)Btw groeten hoeft ook niet ;) en zou je mss ook verdere dingen over je pc willen posten ?
Het is een officiele legale Windows XP Home versie. USB poorten achter doen het prima. Ik heb een identieke computer bij deze werken de voorste USB poorten ook prima. Het lijkt me dus niets hardwarematigs.

Verwijderd

is de usb wel goed aangesloten op het moederbord? had laatst een pc daar deden ze het ook niet bij en daar bleek e stekker op de firewire aansluiting te zitten, hang anders een het paneeltje waar de usb aanzit in die andere pc en test eens

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Is XP helemaal up-to-date? En hoe staan de usb-settings in de bios? Al eens alle usb-meuk weggegooid, inclusief de roothub, en opnieuw laten herkennen?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters