_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
gewoon 2 systemen samenvoegen dus
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
[ Voor 77% gewijzigd door Touchdomex op 10-01-2006 17:31 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Maar is een radeon 7000 zoveel beter dan een rage 128 pro is.Jassy schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 17:28:
ik zou de P4 nemen, en dan jou 'ouwe' pc slopen om dan die P4 wat mooier te maken
gewoon 2 systemen samenvoegen dus
En kan de P4 net zoveel processor load hebben als mijn huidige P4
@dennist 4 Ik kan ook een kvm switch kopen maar het is inderdaad een optie ( zucht nog eentje bij het lijstje)
[ Voor 26% gewijzigd door Touchdomex op 10-01-2006 17:32 ]
Ik heb maar 1 harde schijf. Ik kan inderdaad een tweede kopen en een kvm switchertussen doen.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 17:33:
Je kan ze toch allebij hebben![]()
Maar de 2de is goed genoeg
HD Kan sowieso wel, Ram ligt er net aan of het hetzelfde is
Simple as that!
Klopt maar is het waard tegen een dual proc computer. Ik heb de computer van binnen al gezien en er gaan ook sdrammetjes in. Ik kan het ram dus meenemenThinkPadd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 17:41:
HD en RAM uit je oude pc halen en in die nieuwe stoppen
HD Kan sowieso wel, Ram ligt er net aan of het hetzelfde is
Simple as that!
Maar goed, er is reeds besloten
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Maar ik ga nu naar de mediamarkt/ lokale pc boer/norrod. Kijken wat een Kvm switch kost als ik hem daar koop.
Ik heb hem opgehaald en hij kwam aanlopen met een hardeschijf waarvan hij niet wist of hij het deed. Hij gaf en aan mij en zij van ach moet jou wel lukken
Ik heb nog een KVM over waar ik niks mee doe. Stuur maar een mail naar:laurensbot{a}quicknet.nl. dan hou je weer geld over voor iets anders
Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.