FF een vraagje aangaande het LAN-gamingcafe dat m'n pa gaat beginnen in Turkije. Hij heeft een partner aldaar wiens zoon vreselijk veel verstand van computers denkt te hebben (zo wil die de PIII 700 server ook van een dikke videokaart voorzien zodat 'ie ook lekker kan gaan gamen op de server...). Maar ja, ff wat anders: voor het netwerk willen ze een
- Surecom minigateway en
- Surecom 16 port hub
gaan gebruiken. Ik ken het niet, jullie wel? is het wat ???
(het gaat dus om een LAN-gaming cafe voor de jongsters aldaar, puur op gamen gericht)
Wat voor een videokaarten adviseren jullie, nu zijn ze van plan voodoo 3 3000 16mb te nemen, mij lijkt dit dus HELEMAAL niks! Dan is het nog een stuk beter om TNT2 32mb te nemen toch..? (GeForce wordt wat te prijzig om in alle systemen te gooien) NB. de processoren in de systemen worden Athlon 650Mhz.
Iemand gehoord van een FIC Athlon ATX UDMA 66 moederbord..? Die willen ze erin gaan gooien, ik ken ze niet... Is dat wat?
- Surecom minigateway en
- Surecom 16 port hub
gaan gebruiken. Ik ken het niet, jullie wel? is het wat ???
(het gaat dus om een LAN-gaming cafe voor de jongsters aldaar, puur op gamen gericht)
Wat voor een videokaarten adviseren jullie, nu zijn ze van plan voodoo 3 3000 16mb te nemen, mij lijkt dit dus HELEMAAL niks! Dan is het nog een stuk beter om TNT2 32mb te nemen toch..? (GeForce wordt wat te prijzig om in alle systemen te gooien) NB. de processoren in de systemen worden Athlon 650Mhz.
Iemand gehoord van een FIC Athlon ATX UDMA 66 moederbord..? Die willen ze erin gaan gooien, ik ken ze niet... Is dat wat?