Jawel maar sinds ik en een leren en textielen pak heb draag ik die wel. Ik heb een halve zomer alleen met jeans gereden. De ommekeer is gekomen toen ik een regenbui zat

Of op een van brommer naar motor omgebouwd chassis?
Van een zwabber frame met 90pk naar een zwabber frame met 180pk.
Nog niet, staat in de planning maar dan zonder zwabber frame door 2 buizen bij te lassen.
En zelfs dan: who cares, gewoon langzaam het gas loslaten en niet in paniek in de remmen gaan.
Mijn KLR heeft ook een zwabber frame welke van 160 begint te flexen en bij 180km/h het voorwiel in resonantie treedt.
Het is niet te vergelijken op dit vlak.
Resultaat is allemaal hetzelfde zolang het niet op circuit is. Met 180km/h onderuit gaan of met 180km/h crashen met een wagen. Kameraad van mij was met 100km/h onderuit gegaan, gelukkig had hij geen tegenligger. Je hoeft niet zo snel te rijden om in een biefstuk / spaghetti saus te veranderen.
Verder wil ik je er graag op wijzen dat je niet de enige op de weg bent
Tuurlijk wel. Je moet een geduldig persoon zijn. Ik ga niet tijdens spitsuur met de motor idioot gekke dingen doen. Ja ik knal soms met 230km/h door de baraque michel of ik ga met 170km/h een paar bochten nemen in de Ardennen. Allemaal op 2 voorwaardes: schoon wegdek en geen verkeer.
ik reageer op Chevy, maar dit is niet specifiek op Chevy gericht, die het volgens mij licht sarcastisch bedoelde.
Ik ben totaal niet sarcastisch, ik ben uiterst serieus. Je kan morgen in je wagen stappen, de gordel om, etc etc en dan komt er een vrachtwagen met slechte remvoeringen. Ik ben zeker weten bang voor sommige dingen maar ik aanvaard de dingen zoals ze komen.
Als iemand met zijn panda 180km/h wilt gaan rijden (denk dat het bergaf en met een café in zicht moet zijn

) en niemand heeft er last van waarom zou jij je dan bemoeien? Men is vrij om voor een Darwin Award te gaan. Zolang men het maar zorgt dat wanneer het fout gaat er geen onschuldige bijstaanders zijn. Voor de rest: gassen met die handel.
Opperhoof schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 17:10:
De luchtfilter en carterontluchting zitten dicht bij elkaar/zitten in elkaar. Als je teveel toeren gaat maken in samenwerking met een slechte/vieze luchtfilter kan de motor niet genoeg lucht aanzuigen en gaat ook harder zuigen aan de carterontluchting die op zijn beurt olie doorlaat. Hier komt de olie in het luchtsysteem om vervolgens in de cilinder op te branden.
Staat van de luchtfilter heeft er weinig mee te maken. Door overdruk in het carter wordt er olienevel door de carterventilatie geblazen naar de inlaat. Maar hoe krijg je overdruk in het carter?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.