Eens simpele vraag, maar ik kan geen duidelijk antwoord vinden hier en ook niet in de faq. Kan ik tijdens de installatie deze afbreken? er gaat nu iets mis met herinstalleren van windows (zonder dat er gegevens zouden worden verwijderd) en doorgaan op de vorige/orginele installatie, door bij de windows setup af te breken en geen nieuwe installatie te starten.
En heeft iemand een idee waarom deze vast loop? het gaat nu om een kaal aangesloten systeem ps2 muis en key, asus mobo en agp video kaart. En ik denk dat de sata schijf niet goed herkend wordt door windows. Aan het begin van de upggrade gaf hij de melding dat er hardware was dat niet aan het windows logo test voldeet (toen waren scanner, webcam en printer aangesloten)
En heeft iemand een idee waarom deze vast loop? het gaat nu om een kaal aangesloten systeem ps2 muis en key, asus mobo en agp video kaart. En ik denk dat de sata schijf niet goed herkend wordt door windows. Aan het begin van de upggrade gaf hij de melding dat er hardware was dat niet aan het windows logo test voldeet (toen waren scanner, webcam en printer aangesloten)
verdwaalde ict'er op elektro!