[XP] Brother WL 660 doesn't work with xp, ideas?

Pagina: 1
Acties:

• joppe.s
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-03-2025
I have a brother WL 660 printer and it doesn't seem to be supported up to windows 2000/xp. I don't want to through it out just yet, so i was wondering if anyone has any bright ideas of how to get this puppy running again.

I run xp:sp2

ps. ideeen mogen ook in het nederlands maar misschien weet een van de buitenlandse tweakers het wel. :)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

- heb je de driver van win3.1/9x/ME al geprobeerd onder xp?
- als je handmatig een printer toevoegd onder xp... staat die brother wl660 er dan bij?

( http://www.brother.com/E-ftp/info/other/wl660.html )

[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 11-01-2006 13:03 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• joppe.s
ja dat had ik al geprobeerd, de files waren niet goed via de setup van de driver zelf, ook niet toen ik xp zelf naar de juiste bestanden liet zoeken. ik weet niet of er nog andere manieren zijn om de files op de juiste plaats te zetten, dus als er nog andere manieren zijn hoor ik dat graag.

evengoed bedankt.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ten eerste is GoT een volledig nederlands forum, dus buitenlandse Tweakers hoef je niet op te rekenen.

Andere drivers als win2000 of xp gaat gewoon niet werken. Dat kun je vergeten.

Je kunt kijken of hij werkt op sommige HP driver (hp laserjet 4 b.v.) en hij dan print. Grafisch kun je dan vergeten, maar voor tekst kan hij het dan nog goed doen..

Als je iets probeerd, zijn het de windows NT4 drivers, kun je ook vinden op internet... Maar ik geef je verdomd weinig kans.

[ Voor 16% gewijzigd door Cyberpope op 11-01-2006 18:27 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• joppe.s
aan zo'n oplossing zat ik ook al stiekem te denken, heb je enig idee welke drivers het meest ' algemeen' zijn? ik zou namelijk niet weten waar ik zou moeten beginnen.

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Zoals als aangegeven.. HP laserjet 4.

Maar het is een GDI printer zag ik.... Dus geef je weinig kans.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

probeer es de HL 660 drivers (die staan standaard in winxp).

• joppe.s
ga het zometeen meteen proberen! alvast bedankt

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Ben zeer benieuwd, laat het hier horen. Gok van niet eigenlijk omdat de HL 660 een non-gdi printer is i.t.t. de WL 660.

Verwijderd

er bestaan ook nog "generic/text-only " printer drivers in xp. die kan je ook nog testen.
Tis in dit geval een beetje kwestie van gokken: er bestaat een kans dat het werkt :)

mvg
mooseman007

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2006 19:46 ]

• joppe.s
lichtelijk gedesillusioneerd ben ik tot de conclusie gekomen dat de Brother wl 660 een artefact uit het verleden is geworden. *snif* :)

bedankt iedereen voor alle reacties.

joppe
Pagina: 1