Toon posts:

Pc kastje onder tv

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik ben op zoek naar een kleine case die dienst moet doen als een soort barebone voor onder mn tv. In deze case moet wel een gewoon moederbord passen. Max1 cdrom drive. Liefst 2 HD rekjes. Weet iemand de ultieme case hiervoor? Zo klein mogelijk. Diegene die ik nu heb, past er niet onder.

Alvast Bedankt!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Klein? onder je tv?

Oftewel, heel vaag. Aan wat voor formaat dacht je? Wat is je maximaal beschikbare ruimte? Ik weet natuurlijk niet wat jij onder je tv kan zetten.

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
hier verwacht men dat je eerst zelf het een en ander opzoekt....
Heb je dat gedaan? vermeldt dat er dan ff bij en vermeldt de bronnen ook...
Deze mannen zijn geen mannen die in loondienst bij je staan..die je zomaar lukraak helpen zonder info

EDIT:
zoals hann1bal al zei:
je geeft niks geen meetbare cijfers op. kan vanaf hier niet zien of je een gigantische kast hebt staan..of dat je gewoon een klein camping tv-tje hebt staan

[ Voor 29% gewijzigd door degroot op 10-01-2006 15:59 ]

www.degroot-it.nl

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-02 12:18
Check de pricewatch. Er zijn er op dit moment 89 ;)
Behuizingen / HTPC's

[ Voor 9% gewijzigd door UltraSub op 10-01-2006 16:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
degroot schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:58:
hier verwacht men dat je eerst zelf het een en ander opzoekt....
Heb je dat gedaan? vermeldt dat er dan ff bij en vermeldt de bronnen ook...
Deze mannen zijn geen mannen die in loondienst bij je staan..die je zomaar lukraak helpen zonder info

EDIT:
zoals hann1bal al zei:
je geeft niks geen meetbare cijfers op. kan vanaf hier niet zien of je een gigantische kast hebt staan..of dat je gewoon een klein camping tv-tje hebt staan
Hehe, daar heb je gelijk in. Ik heb nu niet de mogelijkheid de ruimte op te meten, maar zal het straks als ik thuis kom even doen. Ik heb al een tijdje gezocht, maar ofwel vindt ik te grote cases, ofwel te kleine , waarvan ik niet 100% weet of alles er wel zonder problemen in past 8)7 .

Om 17h staan hier de afmetingen die ik beschikbaar heb , echt groot is het niet :)

• UltraSub
Heb je al eens op mini-itx.com gekeken?

Verwijderd

Topicstarter
Hier een afbeelding van de maximum ruimte dat de case mag innemen, vooral de diepte is een probleem.

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/yargo/case.jpg

• UltraSub
Again, mini-itx.com...

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:13
waar gaat dit over ik mag geen onzin topics beginnen en hij wel
Modbreak:Dus doe je maar onzinposts? :Z

* dion_b mompelt iets over potten en ketels...

[ Voor 52% gewijzigd door dion_b op 10-01-2006 18:47 ]

• TeXiCiTy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-02 15:57
Het Grote Lego Mod Topic
Of wil je wel iets netters? Ik weet dat silverstone mooie desktopkastje heeft maar afmetingen zou ik zo niet weten.
Wat zijn verders je specs? Socket hoeveel en vooral: "heb je ATX of m-ATX?"

Afmetingen Shuttle SK21G
DIMENSIONS
300(L) x 200(W) x 185(H) mm

[ Voor 15% gewijzigd door TeXiCiTy op 10-01-2006 18:20 ]

“A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.” —Antoine De Saint-Exupery

Verwijderd

Topicstarter
Op die site zie ik geen enkele case staan voor gewone moederborden 8)7 Allemaal voor zo mini-moederbordjes

Verwijderd

Topicstarter
TeXiCiTy schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 18:12:
Het Grote Lego Mod Topic
Of wil je wel iets netters? Ik weet dat silverstone mooie desktopkastje heeft maar afmetingen zou ik zo niet weten.
Wat zijn verders je specs? Socket hoeveel en vooral: "heb je ATX of m-ATX?"
Hehe, toch liever iets netters ;)
Wat is het verschil ? het is al een oud mobotje, P3 , 800mhz met 512MB geheugen, films enzo lopen perfect, juist snel genoeg denk ik, media center draait ook soepel, geen klachten. Nu nog een mooie afwerking :)

• TeXiCiTy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-02 15:57
Hoveel AGp PCI ISA soten heb je?
m-ATX heeft bij mij maar een agp en twee keer pci
Met ATX kan je goed 5 pcisloten hebben.

m-ATX is dan ook wat korter ;)

“A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.” —Antoine De Saint-Exupery

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 18:14:
Op die site zie ik geen enkele case staan voor gewone moederborden 8)7 Allemaal voor zo mini-moederbordjes
Is dat ene probleem dan? Met de afmetingen zit je toch al snel aan microATX. Heb je al een systeem, moet je er nog eentje kopen.

Kastje dat mooi voldoet aan je afmetingen is een Aopen H300A, prima dingen en nog best te betalen (rond de 35-40 euro geloof ik).

• moser
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

moser

And then there was silence

het probleem is inderdaad altijd de diepte.
Voor een ATX/MicroATX kast heb je een diepte rond de 40cm.

Als je een kast wil met minder diepte dan kan je kijken naar de Silverstone SST-LC06 Black HTPC behuizing.
Deze is maar 32cm diep maar daar kan je enkel een mini-ITX moederbord ik plaatsen

A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-02 09:52
32cm daar kan je echt geen behuizing in plaatsen die een normaal moederbord bevat. Dus je zult echt over moeten op een mini geval + bekabeling gaat dat waarschijnlijk nog erg krap worden

Verwijderd

Topicstarter
Het is een gewoon moederbord, ATX dus. 5 pci sloten. Het zal een zelfbouwkast worden denkek
Ergens alluminium proberen kopen, en aan de slag gaan, had toch liever een kant en klaar systeemke gevonden ergens, maarja, niets aan te doen zeker :O

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

"Welke ... moet ik nemen?"- topics zijn op GoT niet zo gewenst, ze zijn alleen voor de TS interssant, bovendien is deze ts zeer mager en onduidelijk.

Verder lees ik nergens duidelijke inzet om zelf te kijken wat beschikbaar is enzo... Dat mag voortaan wel gebeuren voor je aan een topic hier denkt :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.