Ik heb de afgelopen tijd last van Parity Error's, op zich is dit erg lastig aangezien dit mijn server/downloadpc is.
Ik krijg dan de volgende melding tenminste als ik in de event viewer kijk:
A parity error was detected on \Device\Harddisk0\D
Mijn server herstart dan spontaan. Ik heb beide harde schijven al getest met de tools van hun site, beide zijn echter compleet goed. Mijn moederbord is onlangs aangeschaf dus ik denk niet dat dat het probleem is, aangezien het probleem zich voordoet bij willekeurige momenten (soms idle soms @ load) het doet zich soms 2x per dag voor en soms 1x per 3 dagen ofzo.
Heb de ide kabel al vervangen voor een andere die ik heb liggen. Het vreemde is harddisk0 is niet me D volume maar me C en E. Voor de rest gebruik ik windows xp +sp2.
Mjin hardware:
Sempron 64 2800+ Stock Cooler
Asus K8V-MX
Nec 3520
Lg dvdbakker
WD 200GB IDE
MAXTOR 250GB IDE
Papst Fan
Bmerk Behuizing
Ik krijg dan de volgende melding tenminste als ik in de event viewer kijk:
A parity error was detected on \Device\Harddisk0\D
Mijn server herstart dan spontaan. Ik heb beide harde schijven al getest met de tools van hun site, beide zijn echter compleet goed. Mijn moederbord is onlangs aangeschaf dus ik denk niet dat dat het probleem is, aangezien het probleem zich voordoet bij willekeurige momenten (soms idle soms @ load) het doet zich soms 2x per dag voor en soms 1x per 3 dagen ofzo.
Heb de ide kabel al vervangen voor een andere die ik heb liggen. Het vreemde is harddisk0 is niet me D volume maar me C en E. Voor de rest gebruik ik windows xp +sp2.
Mjin hardware:
Sempron 64 2800+ Stock Cooler
Asus K8V-MX
Nec 3520
Lg dvdbakker
WD 200GB IDE
MAXTOR 250GB IDE
Papst Fan
Bmerk Behuizing
Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht