Ik ben opzoek naar een goedkope router (wired) dus zonder wifi.
Wie weet een goedkope aanbieding momenteel ergens? en hoe duur?
Wie weet een goedkope aanbieding momenteel ergens? en hoe duur?
Jammer van zon nutteloze reply.McKaamos schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 14:51:
check de Pricewatch eens... www.tweakers.net/pricewatch
Dan moet je maar een betere start topic maken. Wat had je dan voor reacties verwacht op zo'n nutteloze topicVerwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 14:52:
[...]
Jammer van zon nutteloze reply.
Ik ken de regels en voor je iets post moet je ZOEKEN,
dat heb ik dus gedaan anders post ik dit topic niet.
De vraag aan jullie is nu weten jullie goedkope aanbiedingen hiervan nog ?
I used to be schizophrenic, but we are okay now.
ahum? je zoekt niets speciaals. de router hoeft aan geen aparte eisen te voldoen (anders had je wel een uitgebreidere openingspost gemaakt, niet dan?).Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 14:52:
[...]
als je aanbiedingen zoekt, moet je de Ja/Nee sticker van je brievenbus afhalenVerwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 14:58:
Gewoon een dood normale router met wat poortjes... minimaal 2.
Zo moeilijk is het toch niet?.. jammer dat we elkaar niet helpen hier.
Ik zoek dus gewoon echte aanbiedingen en die staan niet in de pricewatch
[ Voor 20% gewijzigd door McKaamos op 10-01-2006 15:02 ]
De pricewatch link is anders _behoorlijk_ nuttig. Blijkbaar heb je daar dus absoluut niet gekeken, en heb je 0 moeite gestoken in de startpost. Provocerende replies? Think... think...Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 14:52:
[...]
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
24-11-2007 birth of a king! 12-04-2011 birth of a legend!
Zo goed ken je de regels schijnbaar niet, want dan had je de volgende passage uit de Policy van dit subforum ook wel gekend:Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 14:52:
[...]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Zo moeilijk is het toch niet?.. Jammer dat je zelf niet ff de moeite neemt...Zo moeilijk is het toch niet?.. jammer dat we elkaar niet helpen hier.
[ Voor 56% gewijzigd door Liegebeest op 10-01-2006 15:08 ]
Liege, liege, liegebeest!
Steam: maartenverheijden
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
te duurVerwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:11:
Een router voor maar 5 euro. Goedkoop genoeg?
tja, let je dan wel ff op de stroomkosten die er nog bovenop komen?
Verwijderd
Verwijderd
wat bedoel je met " korte tijd"Schiz0phrenic schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:07:
Sweex heeft prachtige goed functionerende routers. Helaas functioneren ze maar voor korte tijd, dan begint de ellende. De prijs is heel laag, precies wat de TS zoekt, lekker goedkoop en kwaliteit is niet vanbelang!
idd jah,....20 euries voor een nieuwe router, als dat nog teveel is dan wil je waarschijnlijk voor een dubbeltje op de eertse rang zitten,...en dat werkt zo nietpiems schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:01:
20 euro voor een sweex is teveel?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 15:27 ]
Steam: maartenverheijden
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Dit topic is gesloten.
![]()