Dc10+ en w2k

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-08 09:59

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Topicstarter
Wie heeft er ook zo'n kaartje en heeft w2k? Voel je je dan ook zo genaaid? Pinnacle weigert vooralsnog drivers te maken voor w2k, met het excuus dat w2k voor de professionele markt is en de dc10+ niet, staat niet op de doos en de gebruikersgroep is te klein.
Dus ik wil de dc10+ gebruikers oproepen om druk te zetten op het maken van de drivers.

Verwijderd

Hier nog een slachtoffer. Ik ben geheel en al voor actie. Hou me op de hoogte.

• Mark_Steverink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-12-2007
Op woensdag 31 mei 2000 11:21 schreef Pjotrik het volgende:
, staat niet op de doos en de gebruikersgroep is te klein.<BR>Dus ik wil de dc10+ gebruikers oproepen om druk te zetten op het maken van de drivers.
Hoezo, staat niet op de doos? Op de doos staat onder welke OS-sen het wel werkt, en 2000 is daar niet bij. Of ga je nu ook bij Pinnacle klagen dat het niet werkt onder Linux, BeOS, FreeBSD, OS2 en MacOS? Die staan namelijk ook niet op de doos.

Mark Steverink

Verwijderd

Ik ben ook zo'n gast die de DC10+ heeft. Alles goed en wel, ik draai nu WinME om die kaart. Ik heb 2000 gedraaid, maar mooi dat daar idd geen drivers voor zijn.
DAT ZUIGT!
Als je me hulp nodig hebt, geef maar een gil.

Verwijderd

Ze maken zeker ook geen drivers voor de DC10+ voor Whistler als ie uit is...
of maybe dat ze dan eindelijk voor 2K gaan :(

Verwijderd

Waardeloos is dat. Ik draaide ook Win2K, maar heb nu ME er maar weer opgezet.

Terwijl er op de doos staat : kijk op www.pinnaclesys.com voor Windows2000 en WindowsXP ondersteuning.

Maken ze wel een driver voor XP, en dan niet voor W2K |:( .

Verwijderd

Ja precies,...

Windows ® 98 of Windows ® Millennium, (informeer bij je dealer of kijk op www .pinnaclesys.com voor Windows ® 2000 en Windows ® XP ondersteuning

Daar staat dus niet dat ie door win2k ondersteund wordt. En dit gaat inderdaad niet gebeuren.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:42
En XP Home Edition dan, als ze die gaan ondersteunen voor de "domme" thuisgebruikers, dan is het probleem toch opgelost?

Verwijderd

Ik zou er niet teveel op rekenen. Ze zeggen niet dat jullie domme thuisgebruikers zijn. Ze zeggen dat Win2K voor proffesioneel gebruik is en dat hun het nut niet zien van een driver voor win2k omdat het sowieso een hoop tijd en geld kost. De software die erbij zit is ook niet echt geschikt voor win2k en dus zal die ook aangepast moeten worden.

Als je nou lowbudget wil editien koop dan de Matrox E-TV, da's een goede videokaart een je kunt er mee editen, met bijvoorbeeld adobe premiere.

• EaS
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:20

EaS

Het werkt wel hoor, ga hier maar eens kijken.

Verwijderd

Ik ben aan het kijken of ik via het tweaken van de *.ini files mijn dc10+ aan de praat krijg onder xp home edition.
Ik heb verschillende malen contact gezocht met pinnacle, maar die negeren me gewoon :(. Dat verhaaltje van: Neem contact op met uw dealer is volgens mij de beste verkoop truc. Je gaat naar een verkooppunt, die bieden je voor je oude kaart een geeltje (of zo). En in veel gevallen zullen klanten dan een nieuwer product aanschaffen.

Verwijderd

de dc10 en dc30 zijn bijna hetzelfde...de dc30 heeft wel NT-drivers en kost 3 keer zo veel....3 keer raden waarom er geen NT-drivers komen......
Pagina: 1