[complete website] ik zoek een php script

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• Emielio
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-03 21:27
Voor een bedrijf wil ik een complete prof. ogende nette simpele website maken.
Een beetje zoals de volgende website http://www.peutz.nl/.

Nu weet ik zelf maar vrij weinig van webdesignen af en wil eigenlijk ook niet heel lang gaan leren om 1 website te maken.
Dus ik ben op zoek gegaan naar een php script op het internet, van allerlij websites met verzamelingen php scripts doorgewerkt maar nix fatsoenlijks gevonden.

Dus kan iemand mij vertellen waar ik een vrij (open source gpl/bsd ofzo) php script kan vinden om een simpele website mee te maken.

Het moet aan de volgende dingen voldoen:

-Links moet een menu staan met daarboven een logo
-Rechts moet de content komen
-De menu items moeten oplichten.
-geen flash of sql maar php of html met evt java.

Mijn kennis van php html is minimaal maar als ik eenmaal iets leuks heb denk ik er wel makkelijk op verder te kunnen borduren. Ik heb wel eerder hele minimale websites gemaakt in html.

overigens gebruik ik nooit iets als een wysiwys, omdat je dan afhankelijk bent, dus altijd een editor als vim ofzo.

Opleiding Brandveiligheid

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die website is gewoon html based, daar heb je echt geen php voor nodig.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:25
Je zult moeten gaan zoeken naar een CMS (Content Managment Systeem), zoals Joomla, Jamba, etc....
Als je iets meer wilt dan een standaard site, dan heb je al een probleem, want die systemen kunnen je daar bijna niet in voorzien.

Wellicht kan ik een simpele site opzetten voor je (zie verder myReact voor mail ofzo)...
Tevens denk ik dat je het e.e.a. ook nog wel had kunnen vinden via google / GoT search

/dev/null

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-04 13:33
Als ik jou was zou ik juist wel een WYSIWYG editor gebruiken. Als je geen verstand hebt van HTML haal je daar veel sneller resultaten mee.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-04 13:33
Maar dit is eigenlijk een scriptrequest en daar doen we hier niet aan. Misschien moet je accepteren dat het maken van websites niet voor iedereen is weggelegd ;).

Dit topic is gesloten.