Op 1 van mijn PC's werkte hibernate een paar dagen geleden ineens niet meer. De PC bleef hangen op 'preparing to hibernate'. Ik had niks speciaals geinstalleerd, alleen die automatische update van Windows XP (WMF-fix). Een paar dagen later startte ik mijn andere PC op en ook die bleek ineens niet meer te kunnen hibernaten. Ook hier heb ik niks bijzonders geinstalleerd; alleen die automatische Windows update. Voorheen werkte hibernate op beide PC's altijd prima.
Nu heb ik dus een vermoeden dat het aan die WMF-patch van windows ligt. Al heb ik er geen concrete aanwijzingen voor. Enige wat ik kan vaststellen is dat hibernate eerst goed werkte en plotseling (om en nabij de dag dat die patch uitkwam) beide PC's niet meer kunnen hibernaten. Maar het zou dus ook kunnen dat die patch er helemaal niks mee te maken heeft..... Ik weet alleen niet wat dan de oorzaak zou kunnen zijn. De enige overeenkomst tussen beide PC's is verder dat ze McAfee Virusscan Enterprise 8.0 draaien (met autoupdate enabled).
Zijn er meer mensen bij wie hibernate niet meer werkt?
Nu heb ik dus een vermoeden dat het aan die WMF-patch van windows ligt. Al heb ik er geen concrete aanwijzingen voor. Enige wat ik kan vaststellen is dat hibernate eerst goed werkte en plotseling (om en nabij de dag dat die patch uitkwam) beide PC's niet meer kunnen hibernaten. Maar het zou dus ook kunnen dat die patch er helemaal niks mee te maken heeft..... Ik weet alleen niet wat dan de oorzaak zou kunnen zijn. De enige overeenkomst tussen beide PC's is verder dat ze McAfee Virusscan Enterprise 8.0 draaien (met autoupdate enabled).
Zijn er meer mensen bij wie hibernate niet meer werkt?