[Engin] CD defect - ANWB vs Navigon

Pagina: 1
Acties:

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Een aantal jaar geleden heb ik bij ANWB Engin navigatie software gekocht.
Nu wil het geval dat bij het opnieuw installeren van de software op mijn PC om een andere kaart in te kunnen laden het programma de melding geeft dat het bestand op de CD beschadigd is.

Er is gebeld met de klantenservice van de ANWB en die geeft aan dat hij alle software overgestuurd heeft naar Navigon.
Er is gebeld met de klantenservice van Navigon en die geeft aan dat zij alleen een aanbod hebben gedaan om oude Engin gebruikers te laten upgraden naar hun systeem. Hij zegt nooit software te hebben ontvangen van ANWB.
Volgens Navigon was er een upgrade mogelijkheid van Engin naar Navigon maar die is intussen ook verlopen.
Daarmee zit ik nog steeds met het probleem dat ik geen oplossing heb.

Wat nu?
De enige oplossing die ik nu zelf zie is dat een andere gebruiker van Engin mij een kopietje van zijn CD's opstuurd. Zelf ken ik echter geen andere Engin users.
Het kan toch niet zo zijn dat een softwarepakket wat mij 1000 Euro heeft gekost nu niet meer werkt omdat een CD misschien een krasje heeft opgelopen?
En om dan gelijk weer een paar honderd euro uit te geven aan weer een nieuw systeem?

Ik ben een beetje out of options. Heeft iemand nog ideeen?

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Mail eens aan cdrom-apeslinger-anwb-punt-nl...
Mijn ervaring is dat ze daar nog wel eens coulanter zijn ;)

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Bedankt voor je reply.

Na een paar uur kreeg ik een reactie waarin ze naar de precieze versie vroegen. Vervolgens alweer 1,5 dag niets gehoord.
In ieder geval was hun reactie al meer in de trant van: eigenlijk hebben we dat niet meer maar ik zal kijken wat ik voor je kan doen.

Voorlopig ben ik dus nog hoopvol.