Toon posts:

[XP] Geen labels meer naast programma's in startmenu*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op start klik en vervolgens naar programma's ga dan staan daar alleen nog maar icoontjes. Alle labels van de programma's zijn weg.
Tevens zijn bij alle programma's de icoontjes van het vergroten, sluiten en minimaliseren grijs. Zelfs op internet pagina's worden bv checkboxen en radiobuttons niet meer getoond. Ik zou niet weten wat het probleem kan zijn.
Ik draai Windows XP prof. Heb geen auto-updates aanstaan en voor de rest draait hij als een zonnetje.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je Windows wel helemaal geupdate dan? Wat heb je al geprobeerd?
Heb je dit als een andere user ook? Al eens gescand op spyware/virussen? Welke tools?

Ik zet [XP] nog even vooraan de topictitel per de Windows Operating Systems - Policy :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
ja heb met norton 2005 op virussen gescand en niks gevonden en vervolgens met Hitman pro 2.21 gescand op spyware en die allemaal verwijderd, maar het probleem blijft zich voordoen. Het vreemde is dat bv. bij instellingen wel gewoon de labels worden getoond, net als bij documenten.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kan je eens een (klein) screenshot maken en ergens posten?

Je zou ook eens kunnen proberen wat Windows in safe modus doet, wat Windows doet als je je theme even opnieuw instelt (of je theming service stopt)? :)

Verwijderd

Topicstarter
heb ik ook allemaal geprobeerd, maar niks helpt.

Een screenshot kan je vinden op http://www.baecke.net/windows.gif

• Ekner
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 11:18
Al gecontroleerd of het font voor de tekst niet op de 1 of andere manier hetzelfde is asl de achtergrondkleur? Gezien de breedte lijkt het of er nog tekst staat.

Hmmm .. niet goed gelezen , meer dan alleen het menu dus.

[ Voor 16% gewijzigd door Ekner op 16-01-2006 01:14 ]

C'est moi.

Pagina: 1