Toon posts:

Verzameling van veel voorkomende office problemen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben momenteel bezig met het aanleggen van een database waarin zoveel mogelijk office problemen en de oplossingen daarvoor moeten komen te staan.

Heb hier al rondgezocht en google om hulp gevraagd, maar kom helaas nog niet echt tegen wat ik zoek. Is er iemand die enig idee heeft waar ik een overzicht/verzameling van office problemen en de daartoe bijbehorende oplossingen kan vinden? Wellicht zelfs verzameld in een access database?

Zou je erg dankbaar zijn, scheelt een hoop werk :)

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Misschien heb je hier iets aan :

http://support.microsoft.com/ph/2488

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 05:25
Bedoel je nu een echt real-life kantoor of een zgn office-suite? Zoja, welke? Microsoft Office, OpenOffice ...?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Topicstarter
Breepee schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 10:35:
Bedoel je nu een echt real-life kantoor of een zgn office-suite? Zoja, welke? Microsoft Office, OpenOffice ...?
Een zgn office-suite, Microsoft Office bedoel ik inderdaad.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Om te beginnen, welkom op GOT :)
Het doel van dit topic ontgaat me een beetje. Microsoft ('s knowledge base) is een aardige bron van informatie over problemen en vragen mbt office, evenals GOT en de vele andere fora waar officeproblemen worden besproken. Maar dan houdt het een beetje op. Voor wie of wat is zo'n database bedoeld? Heb je het over problemen in het gebruik of ronduit bugs? Beginnende gebruikers of advanced users? Iig mag je verwachten dat een handig overzicht van alle problemen met alle onderdelen van microsoft office niet meer in een access database zal staan. O-)

In deze vorm heeft dit topic niet veel nut. Vertel eens wat je nu precies van zo'n overzicht verwacht.

[ Voor 11% gewijzigd door Lustucru op 10-01-2006 12:28 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 20:28

CoRrRan

Don't Panic!!!

Beste database voor office problemen imho:

http://groups.google.com/

Leuke andere opties:Waarom zou je het wiel opnieuw gaan uitvinden?

-- == Alta Alatis Patent == --

Pagina: 1