Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nummer weergave met Debitel(KPN) en Siemens m35i

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,

Ik heb sinds gister een Siemens m35i telefoon met een debitel abbonement via de KPN servers. Nou heb ik alleen nog een ding wat niet werkt: nummer weergave.

Mensen zien mijn nummer niet (beter!) maar, ik zie ook niet wie mij belt, ik heb al 100 verschillende toestellen van mobiel tot huistelefonen geprobeerd. Hou moet ik inschakelen dat ik nummerweergave heb, moet ik dat ergens in mijn telefoon doen (en zo ja, waar?) of moet ik dat aanzetten via KPN en 1 of andere service nummer bellen ?

alvast bedankt

• mees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 11:13

mees

Duuuussss...

het enige dat ik weet is dat het bij de c25 onder netwerkinstellingen zat,,,,

suc6 ermee

8 bitterballen = 1 byterbal

Verwijderd

Topicstarter
bij:
Menu --> Instellingen --> Tijdens gesprek staat Anoniem bellen net een aangevinkt vakje ervoor, druk ik op keuze:

staat er AllOprAnnoniemBel.
Aan

ik kan alleen maar op OK drukken en nergens staat wijzigen. Overigens is nummerweergave van je eigen mobiel en anderen van KPN 313. Maar er is onderhoud.....

Verwijderd

Topicstarter
Nou alles werkt nu naar behoren.

vandaag waren de werkzaamheden klaar aan de nieuwe telefooncentrale bij KPN dus kon ik heel makkelijk nummerweergave aanzetten.

Ik vind het wel slecht dat ik er geen boekje bij heb gehad met info en info nummers

bedankt.

Verwijderd

Op zondag 21 januari 2001 17:42 schreef BlindDent het volgende:
Nou alles werkt nu naar behoren.

vandaag waren de werkzaamheden klaar aan de nieuwe telefooncentrale bij KPN dus kon ik heel makkelijk nummerweergave aanzetten.

Ik vind het wel slecht dat ik er geen boekje bij heb gehad met info en info nummers

bedankt.
Dat je geen info krijgt ligt aan debitel. Ik heb ook een m35 maar dan met een libertel abb. en ik kreeg ook geen info