[Outlook] birthdays standaard met reminder

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:53

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik begin Outlook (versie 2003) steeds meer te waarderen. Er is echter iets waar ik niet uitkom. Als ik een birthday van een Contact invoer komt er in m'n agenda een entry. Da's op zich prima. Maar daar zit ook een reminder bij. Die wil ik niet. Kan ik dat ergens aanpassen?

Een tweede vraag: hoe doen jullie het met contacts, als je een gezin toe wilt voegen, bijvoorbeeld pa, ma en 2 kids. Ik hoef dan niet 4x hetzelfde adres in m'n outlook. Maar wil wel van alle 4 de geboorte datum. Kan dat? Of worden dat toch 4 entries?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
En nog wat: hoe zorg je ervoor dat een event dat de hele dag duurt standaard als BUSY komt te staan, zonder dat elke keer handmatig te moeten doen?

Is er niet een soort TweakUI voor Outlook?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

offtopic:
Een kick binnen 24 uur is not done. Hier hebben we de editknop voor uitgevonden. Had je zelf al iets gevonden qua deeloplossing?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Dus? Niemand? Geen hardcore Outlook tweakers?

• roberts
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-08 17:38
Vinkje Reminder uitvinken?
Relaties tussen contactpersonen kun je niet aangeven in Outlook,
daar gaat je waardering voor Outlook :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Gewoon in de opties die reminder uitzetten, en dan bij de afspraken die je wel een reminder voor wil zien dat vinkje handmatig aanzetten? :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1