Mobiele productinfo aan de hand van foto streepjescode

Pagina: 1
Acties:

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02-2025
Inge,

Proficiat met de aandacht van Yorin FM heden avond aan tweakers.net over het onderwerp http://tweakers.net/nieuws/40675

Het idee zou nu toch gewoon al geimplementeerd kunnen worden voor de pricewatch/productsurvey ?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het zou kunnen, maar dan moet de PriceWatch uitgebreid worden met een extra veld waarin het EAN-nummer staan van het product dat je wilt opzoeken en het op de eerste plaats de streepjescode kan vergelijken aan de hand van de gemaakte foto. Het is ook de vraag of iemand die thuis achter zijn pc zit de streepjescode weet van de hardware die hij zoekt. De WAP-versie van de PriceWatch voldoet op dit moment ook nog.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Robin schreef op maandag 09 januari 2006 @ 23:54:
Het zou kunnen, maar dan moet de PriceWatch uitgebreid worden met een extra veld waarin het EAN-nummer staan van het product dat je wilt opzoeken en het op de eerste plaats de streepjescode kan vergelijken aan de hand van de gemaakte foto. Het is ook de vraag of iemand die thuis achter zijn pc zit de streepjescode weet van de hardware die hij zoekt. De WAP-versie van de PriceWatch voldoet op dit moment ook nog.
Je kunt ook gewoon een systeem bouwen waarmee je de naam van het product smst, in plaats van een foto van de streepjescode. Zoiets is voor de HCC-pricewatch ooit gebruikt. Zou op zich wel grappig zijn, maar ik weet niet of er echt vraag naar is, de meeste tweakers doen hun onderzoek wel vóór ze in de winkel staan :).

[ Voor 3% gewijzigd door Wouter Tinus op 09-01-2006 23:58 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:58

Inge Janse

post-l33t

mabarto schreef op maandag 09 januari 2006 @ 23:19:
Inge,

Proficiat met de aandacht van Yorin FM heden avond aan tweakers.net over het onderwerp http://tweakers.net/nieuws/40675
Dank je wel: het is met plezier gedaan.

ingejanse.nl: dingen die ik doe

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02-2025
quinone schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 00:18:
[...]

Dank je wel: het is met plezier gedaan.
Waarom heb je eigenlijk niet het moment aangegrepen om de productsurvey/pricewatch te promoten? (of hebben ze zitten knippen, semi live dus)

• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:58

Inge Janse

post-l33t

Omdat het semi-live was, omdat het niet direct ter sprake kwam, en omdat ik het toegankelijk wilde houden. Ik kan al die vrolijke YorinFM-luisteraars wel als voorbeeld voorschotelen dat als ze op de CES de nieuwe Yonah zagen en die fotografeerden, ze direct de oc-resultaten van eindgebruikers via de productsurvey op hun telefoon konden krijgen, maar dat a: is momenteel onwaar en b: lijkt me voor de gemiddelde luisteraar, mwah, niet zo boeiend. Daarnaast: Tweakers.net zat in de uitzending voor hen, zij niet voor Tweakers.net.

ingejanse.nl: dingen die ik doe

Pagina: 1