Toon posts:

Photoscreensaver die je kan instellen kwa starttijd.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Na een tijdje niets gepost te hebben op GoT, toch maar weer een thread.

Ik heb op dit moment een laptop ( p3 500mhz /128mb / 8 gig ) gemod...... en die aan de muur hangen ( denk aan zoiets : )

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mallepall/lapmod/IMG_1278.JPG

Alleen die van mij net iets meer gecustomized :)

Afin.... Ik wil daar foto's op laten draaien ( tevens als server enz enz bla bla ).
Nu zoek ik een photo screensaver die ik wil laten aangaan op TIJD.

Dus op de uren dat ik aan het werk ben dat hij uit is en op de vaste tijden dat ik thuis ben dat hij aangaat.

Is dit mogelijk zo ja, bestaat er al zoiets ( link/website ).

Anders zou dit betekenen dat ik een knopje maak aan de laptop-mod en op 1 druk op de knop dat hij aanspringt.

Wie o wie helpt mij hier aan.

mvg..

Stan.

edit:

3Dphotalbum geprobeerd....... niet instelbaar.
A+ Screensaver geprobeerd....... niet instelbaar.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2006 22:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
hup ! een klein voorzichtig ( laatste kickje ).

Ik denk persoonlijk dat zoiets niet bestaat....

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-08 22:05

Koppensneller

winterrrrrr

Als je een beetje kunt programmeren is zoiets natuurlijk vrij vlot zelf in elkaar geklust. Dan kun je een bestaand programma gebruiken, maar regel je zelf dat ie op bepaalde tijden aan en uit gaat...

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:27

inXs

known as inXs

Anders gewoon een tijdschakelaar in het stopcontact? ;)

superB

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 07:25
Een tijdschemaatje instellen in Windows, waarmee je gewoon je screensaver.scr aanroept?

There is no replacement for displacement!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:38

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ik kan bij min computer in het bios opstarten dat hij op een bepaald moment aangaat. Daarna auto-login en start de foto-aplpicatie maar. In Windows scheduler een taak aanmaken om de computer weer op tijd uit te zetten en klaar.

Als ik nog een tip mag geven voor een foto-screensaver: Nostalgic, te downloaden op http://www.greggman.com/. Echt fantastich als fotoscreensaver. Heb hem zelf bijna continu draaien op mn TFT als ik niet bezig ben.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Pagina: 1