Alles heeft altijd als een treintje gelopen tot vanochtend.
Ik zet de computer aan en er gebeurt echt helemaal niks, na de normale bootschermpjes van de computer te hebben gehad.
Windows XP logo komt ook nog wel in beeld, maar daarna houdt het op. Geen welcome, niks.
Uitgezet, weer aan, uitgezet, weer aan en toen maar eens heel lang laten staan. En jahoor, na een minuut of 7 eindelijk mijn bureaublad tevoorschijn. En de niet intensieve progjes doen het gewoon naar behoren en lekker snel, maar iets dat geheugen vreed, als eMule, doet het niet.
Nouja, nieuwe install maar eens geprobeerd, deed ie ook 2x zo lang over als normaal, maar nog steeds geen verandering. Alles ontzettend traag.
Ik heb gisteren niks anders gedaan dan mijn schijven geformatteerd en that's it. Verder is mijn hardware en software configuratie al een tijdje hetzelfde:
Windows Xp Home
Cooler Master RS-450-ACLY Real Power, 450W (ATX)
Asus P4C800-E Deluxe, i875P (Lan, Sound, 1394, SATA, RAID), socket 478
Intel Pentium 4 2,80GHz (S478, 1MB, 800Mhz FSB)
Wintec Elixir geheugenmodules, 2*512 Mb, dual channel
Maxtor DiamondMax Plus 9, 160GB (7200rpm, ATA133, 8MB)
Maxtor DiamondMax Plus 9, 80GB (7200rpm, ATA133, 2MB)
Sapphire Radeon 9600 XT 128MB (AGP)
Creative Soundblaster Audigy 2 ZS
NEC DVD-RW ND-2500A
Liteon XJ-HD166S 16x DVD
Iemand enig idee wat hier aan te doen is of waardoor dit kan komen?
Ik zet de computer aan en er gebeurt echt helemaal niks, na de normale bootschermpjes van de computer te hebben gehad.
Windows XP logo komt ook nog wel in beeld, maar daarna houdt het op. Geen welcome, niks.
Uitgezet, weer aan, uitgezet, weer aan en toen maar eens heel lang laten staan. En jahoor, na een minuut of 7 eindelijk mijn bureaublad tevoorschijn. En de niet intensieve progjes doen het gewoon naar behoren en lekker snel, maar iets dat geheugen vreed, als eMule, doet het niet.
Nouja, nieuwe install maar eens geprobeerd, deed ie ook 2x zo lang over als normaal, maar nog steeds geen verandering. Alles ontzettend traag.
Ik heb gisteren niks anders gedaan dan mijn schijven geformatteerd en that's it. Verder is mijn hardware en software configuratie al een tijdje hetzelfde:
Windows Xp Home
Cooler Master RS-450-ACLY Real Power, 450W (ATX)
Asus P4C800-E Deluxe, i875P (Lan, Sound, 1394, SATA, RAID), socket 478
Intel Pentium 4 2,80GHz (S478, 1MB, 800Mhz FSB)
Wintec Elixir geheugenmodules, 2*512 Mb, dual channel
Maxtor DiamondMax Plus 9, 160GB (7200rpm, ATA133, 8MB)
Maxtor DiamondMax Plus 9, 80GB (7200rpm, ATA133, 2MB)
Sapphire Radeon 9600 XT 128MB (AGP)
Creative Soundblaster Audigy 2 ZS
NEC DVD-RW ND-2500A
Liteon XJ-HD166S 16x DVD
Iemand enig idee wat hier aan te doen is of waardoor dit kan komen?