Past een ATX mobo in E-ATX kast?

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views sinds 30-01-2008

• Ellhound
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-03 19:04
Hele simpele vraag, ben al een uur op zoek overal :X

Alvast bedankt

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:56
Heel simpel antwoord: ja

• -krekel-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-05 08:20
met een klein beetje logica had je er achter kunnen komen: ATX is 12" x 9,6" en E-ATX 12" x 13" (volgens mij...) dus als je 12" x 13" tot je beschikking hebt aan oppervlakte en je probeert er een bord in te stoppen van 12" x 9.6", dan gaat dat met gemak passen natuurlijk :)

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-05 19:27

Just_I

What did you just say?

Geen idee, misschien wel (misschien een zelfbouw case, ik weet het niet :? ). En anders kan je de kast wel zo modden dat het wel kan.

Als je eens zegt welke kast het is kunnen we veel beter helpen. Voor de rest kan ik me haast niet voorstellen dat dit niet te vinden is in de FAQ dan wel op het forum

[ Voor 58% gewijzigd door Just_I op 09-01-2006 22:32 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Ellhound
Dacht ik al, maar wou het even zeker weten, heb geen zin om een kast te kopen waar mn mobo niet in past.

Bedankt.

Was van plan Lian-l iPC-V2000A Plus te kopen

[ Voor 18% gewijzigd door Ellhound op 09-01-2006 22:33 ]

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Niet om het een of het ander maar hoe zoek je dan?
"ATX Formfactor" bij google levert als eerste hit gelijk de site met het antwoord op:
http://www.formfactors.org/
:)

• Ellhound
Khad eerst op atx gezocht, toen op e-atx en nog een aantal andere varianten, had formfactor er niet bij gezet

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het past gelukkig wel :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Er is geen vraag te simpel voor GoT, een topicstart kan daarentegen wel te simpel.

Je hebt klaarblijkelijk de moeite gedaan om zelf op zoek te gaan, meld voortaan in je topicstart exact waar je op gezocht hebt en wat je gevonden hebt - zeker bij een vraag waarbij je zelf aangeeft dat het 'heel simpel' zou zijn :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.