Past hier een CNPS7000B-Cu op?

Pagina: 1
Acties:

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-02 19:55
Hey mensen,

Ik heb onderhand een grondige hekel gekregen aan mijn luidruchtige processorkoeler. Het is nog zo'n standaard meegeleverd ding van AMD.

Heb zelf al genoeg speurwerk gedaan zodat ik wéét dat een zalman CNPS7000B-Cu opzich een prima keuze is qua koelprestaties en geluid.

Nu komt de maar: Hij blijkt best groot te zijn, en ik heb een removable tray voor mn moederbord in mn coolermaster kast. Nou zit er een metalen plaatje linksboven, zoals te zien op plaatje hieronder. Ik hoop dat iemand mij kan vertellen of deze koeler hierop past, of dat ik toch iets anders moet verzinnen :/

Afbeeldingslocatie: http://img50.imageshack.us/img50/4594/afbeelding01010ph.th.jpg

Alvast bedankt!

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:48
Wat voor een moederbord heb je, met welke Socket?

Daarnaast kan je het zelf gewoon uitmeten he, er staan afmetingen bij op de site van Zalman van de koeler.

[ Voor 54% gewijzigd door STIMPPYYY op 09-01-2006 22:30 ]

• B-Buster
De afmetingen tot aan de onderkant van de voeding zijn ok. T gaat er mij om of dat plaatje niet in de weg zit. Ik kan niet vinden wat de afmetingen zijn van het onderste deel van die koeler...

Mobo: Asus A7N8X-e Deluxe, socket A

Edit: dat plaatje komt ong 1.5 / 2 cm de kast in

[ Voor 11% gewijzigd door B-Buster op 09-01-2006 22:37 ]

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Het past, ik draaide hetzelfde mobo in een (zelfde standaard ATX kast ) met dezelfde cooler, je heb dan nog 11 mm over tot je voeding.

Edit : als je wil heb ik daar nog wel foto`s van.

[ Voor 28% gewijzigd door Bigbadkip op 09-01-2006 22:43 ]

• B-Buster
Bigbadkip schreef op maandag 09 januari 2006 @ 22:37:
Het pas, ik draaide hetzelfde mobo in een (zelfde standaard ATX kast ) met dezelfde cooler, je heb dan nog 11 mm over tot je voeding.

Edit : als je wil heb ik daar nog wel foto`s van.
Foto;s zou handg zijn... wat is die standaard atx kast van je?

[ Voor 25% gewijzigd door B-Buster op 09-01-2006 22:39 ]

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ook zon coolermaster drama, maar omdat de cooler snel vrij hoog word raakt die dat randje niet.

• B-Buster
Bigbadkip schreef op maandag 09 januari 2006 @ 22:41:
Ook zon coolermaster drama, maar omdat de cooler snel vrij hoog word raakt die dat randje niet.
ok ik had al zo'n vermoeden, maar wilde t wel graag zeker weten. Terugbrengen zit er niet meer in als ik m uit de verpakking heb gehaald om te testen, en tja is ie toch net wat te duur voor :)

In ieder geval bedankt voor je (snelle) reactie, ga ik morgen eens mee aan de slag :) Heb overigens niet bepaald een standaard coolermaster kast, maar een WaveMaster ;)

[ Voor 12% gewijzigd door B-Buster op 09-01-2006 23:33 ]

Verwijderd

(bla ik praatte weer eens troep)

maar zoek de maten ff van die cooler op en kijk of je er ruimte voor heb

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 16:34 ]

• B-Buster
Wat ik eerder al zei: Ik heb genoeg ruimte opzich tot aan mn voeding. Maar ik twijfel nog steeds of de onderkant van de koelvinnen niet tegen dat metalen plaatje van mn mobotray aankomt. Kan daar geen maat van vinden..

Pagina: 1