Toon posts:

Speedlinq en p2p prog

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Avond,

Weet iemand toevallig of speedlinq p2p progjes capt? Heb azureus hier draaien. Liep goed tijdje max. download snelheid. Downloads waren groen en geel (dus geen nat probleem). Heb de laatste tijd voor mijn doen alleen veel gedownload ongeveer 14 gig in 4 dagen. Maar nu zijn alle downloads die voorheen groen en geel waren rood.

Heb al een tijdje (sinds 18.00) gezocht op GOT en Google maar kan niets vinden. Ben niet echt een held in computers kan dus best zijn dat ik verkeerd heb gezocht.

Iemand een oplossing?

Alvast bedankt voor de moeite.

Verwijderd

Topicstarter
Kickje

Heeft niemand een idee?

• brutalbasterd
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02 15:00
Ik had zaterdag en zondag ook wat lagere download snelheden, maar dat is nu niet meer zo.
Waar het aan gelegen heeft weet ik niet (slechte seed? of het netwerk?)
Dus als je nog steeds het probleem hebt dan zal het ergens bij jezelf liggen.

This message was deleted

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-02 14:58
Wel een erg vroege kick vind je niet?
Ik heb zelf ook speedlinq en ik weet ondanks dat je FUP zeggen te hebben wel een richtlijn datalimiet hebben misschien dat je daar overheen zit maar dan zouden andere downloads ook moeten vertragen.

Heb je het modem al gereset wil soms helpen.
voor de rest zou je de klantenservice kunnen proberen. (kost wel 70cpm maar ik heb nog nooit lange wachttijden gehad (hoogstens 2min.)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• SnelheidsDuivel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-08-2025
Ik weet niet wat voor een abonnement je hebt en hoeveel dat je hebt gedownload, maar het kan zijn dat ze daar niet zo blij zijn met je dataverkeer.

Lees de algemene voorwaarden maar eens: speedlinq algemene voorwaarden

Op de site van speedlinq kan je ook kijken hoeveel dataverkeer je de afgelopen tijd hebt gehad > my speedlinq > servicepunt.

Verwijderd

Topicstarter
brutalbasterd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 10:58:
Ik had zaterdag en zondag ook wat lagere download snelheden, maar dat is nu niet meer zo.
Waar het aan gelegen heeft weet ik niet (slechte seed? of het netwerk?)
Dus als je nog steeds het probleem hebt dan zal het ergens bij jezelf liggen.
Zaterdag en Zondag waren bij mij niet al te slecht. Maandag en vandaag zijn bij mij bar slecht. Heb geen instellingen in Azureus aangepast kan me dan ook bijna niet voorstellen dat het probleem bij mij ligt. Maar zal geduldig doorzoeken.

Verwijderd

Topicstarter
klaasbram schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 10:59:
Wel een erg vroege kick vind je niet?
Ik heb zelf ook speedlinq en ik weet ondanks dat je FUP zeggen te hebben wel een richtlijn datalimiet hebben misschien dat je daar overheen zit maar dan zouden andere downloads ook moeten vertragen.

Heb je het modem al gereset wil soms helpen.
voor de rest zou je de klantenservice kunnen proberen. (kost wel 70cpm maar ik heb nog nooit lange wachttijden gehad (hoogstens 2min.)
Als dit een te vroege kick is sorry. Ben hier redelijk nieuw en vroeg me ook af hoelang te wachten voor een kickje. Weet nu dat ik in het vervolg langer moet wachten.

Is inderdaad FUP heb een all-in 5120 abbo dus mag ongeveer 100 gig data verkeer per maand produceren. Daar zit ik nog lang niet aan max. 20 gig deze maand.
SJ_online schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 11:01:
Ik weet niet wat voor een abonnement je hebt en hoeveel dat je hebt gedownload, maar het kan zijn dat ze daar niet zo blij zijn met je dataverkeer.

Lees de algemene voorwaarden maar eens: speedlinq algemene voorwaarden

Op de site van speedlinq kan je ook kijken hoeveel dataverkeer je de afgelopen tijd hebt gehad > my speedlinq > servicepunt.
Algemene voorwaarden zijn bij mij bekend. Staat volgens mij niet veel nuttige info in voor mijn probleem. Allen dan FUP dan maar daar ga ik lang niet overheen.

Die tip om te kijken hoeveel dataverkeer je de afgelopen tijd hebt gehad is wel erg goed. Dat komt altijd wel van pas.

Bedankt voor jullie reacties zal ook ff bellen met speedlinq.

Verwijderd

Topicstarter
Net even contact gehad met Speedlinq.

Deze deelde mij mede dat p2p progjes niet gecapt werden.

Het probleem bij mij moest liggen in het feit dat de kabel tussen de telefooncentrale en het modem te lang was. Heb nu 6 maanden een abbo bij speedlinq nooit problemen gehad en nu is in een keer de kabel te lang 8)7

Het grappige nadat ik de telefoon neerleg er terugloop naar mijn pc valt mij gelijk op dat alle downloads van azureus weer geel of groen zijn en dat ze weer voluit lopen. Toch toevallig dat net nadat ik gebeld heb de snelheid weer voluit loopt. Lijkt erop dat mijn verbinding dus gewoon gecapt was.

Misschien werkt bovenstaande ook voor andere speedlinq gebruikers waarvan de downloadsnelheid niet klopt. Als dat zo is hoor ik het graag.
Pagina: 1