[InDesign CS2] undocken palettes

Pagina: 1
Acties:

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-03 21:51

klaaz

it's me!

Topicstarter
Ik heb werkelijk 2 uur gegoogled, bij adobe de forums doorgestruind, op GoT de forumservers een drukke avond bezorgt, en geen antwoord op mijn vraag gevonden.

Dus ik durf hem nu wel hier te stellen:

Ik heb de trial versie van InDesign CS 2 gedownload bij Adobe. Aan de rechterzijde in de applicatie zitten de palette's (toolboxen) geplakt, die je met een muisklik kan openen en sluiten. De hebben een verticale, moeilijk leesbare tabindeling.

Ik heb echter twee beeldschermen en wil deze palettes graag op het tweede scherm hebben zoals dat hoort. Ik heb alle mogelijke toets-muiscombinaties geprobeerd maar ik krijg ze niet losgekoppeld van de rechterkant. Ook de preferences grondig bestudeerd, zonder gevolg. Ze blijven dus vastplakken aan de rechterrand van InDesign.

Kan iemand mij vertellen hoe ik ze los krijg? (undocken)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Heb even geen zin om naar mijn pc te lopen en indesign op te starten, maar volgens mij was het gewoon klikken op stukje grijs van de tab en dan een ruk naar links geven ;) Maar zeker weten doe ik het niet meer, heb ze al fijn op mijn tweede scherm ;)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-03 21:51

klaaz

it's me!

Topicstarter
Da;s een voor de hand liggende oplossing inderdaad. Maar het werkt niet...

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Even indesign gestart, pak ze maak op het tabje ipv buiten het tabje. Dan wil het wel! :Y)