Wanneer ik een tweede netwerkkaart (Olicom 10/100 PCI) naast mijn bestaande Olicom 10/100 PCI kaart bijplaats op mijn Abit KA7, dan wil de pc na aanzetten nog net laten zien wat voor processor er in zit (Athlon 750, niet overklokt) en gaat vervolgens hangen op het punt dat het geheugen geteld zou moeten worden.
Haal ik de kaarten er allebei uit, met alleen de VGA kaart er nog in, hetzelfde verhaal, hangen... BIOS reset noodzakelijk.
Als ik dan de tweede netwerkkaart vervang door een Sitecom 10/100 PCI, weer hetzelfde. Hangen dus.
Het lijkt er op alsof mijn pc geen tweede netwerkkaart wil. Ik heb zowat alle PCI positiemogelijkheden gehad, het wil gewoon niet.
Iemand die zin heeft om mee te denken?
Bedankt alvast!
Haal ik de kaarten er allebei uit, met alleen de VGA kaart er nog in, hetzelfde verhaal, hangen... BIOS reset noodzakelijk.
Als ik dan de tweede netwerkkaart vervang door een Sitecom 10/100 PCI, weer hetzelfde. Hangen dus.
Het lijkt er op alsof mijn pc geen tweede netwerkkaart wil. Ik heb zowat alle PCI positiemogelijkheden gehad, het wil gewoon niet.
Iemand die zin heeft om mee te denken?
Bedankt alvast!
If it ain't broken, play with it till it breaks.