Kan het? Ik heb een motorola v525 met vodafone, maar als je bijvoorbeeld Hi hebt, kan je msnen via imode. kan het?
Als je vraag is, kan ik iMode op een Vodafone toestel krijgen? Het antwoord luidt dan nee, net zo min als dat je Vodafone Live op een KPN toestel kunt krijgen.Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 21:45:
Kan het? Ik heb een motorola v525 met vodafone, maar als je bijvoorbeeld Hi hebt, kan je msnen via imode. kan het?
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Ik heb het geprobeerd met een Motorola V550, maar het lukte me voor geen meter.
Ik heb mijn zusje (die die Motorola heeft) maar geadviseerd om over te stappen naar Vodafone. Vodafone vind ik veel duidelijkere handleidingen hebben en ook gebruiken ze de juiste benamingen: gewoon GPRS/Live ipv alleen de benaming Imode bij KPN.
Ik heb mijn zusje (die die Motorola heeft) maar geadviseerd om over te stappen naar Vodafone. Vodafone vind ik veel duidelijkere handleidingen hebben en ook gebruiken ze de juiste benamingen: gewoon GPRS/Live ipv alleen de benaming Imode bij KPN.
Hier was vandaag nog een topic over:
MSN op telefoon
edit: Het is je eigen topic...
edit2: Dit is je derde topic over dit onderwerp vandaag
MSN op telefoon
edit: Het is je eigen topic...
edit2: Dit is je derde topic over dit onderwerp vandaag
[ Voor 39% gewijzigd door sdomburg op 09-01-2006 21:53 ]
Nieekk, ik begrijp dat je helemaal enthousiast bent geraakt van het zien van MSN Messenger op de telefoon van je klasgenoot, maar drie topics over hetzelfde is wel een beetje teveel.
Deze gaat dicht.
Deze gaat dicht.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.
![]()