Toon posts:

IM, V525 of LG L3421i ?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hee,

ik beschik nu over een motorola V525, en bevalt me prima. Nu heb ik bij een klasgenootje msn op zijn mobieltje gezien, en dat wil ik natuurlijk ook. Hij heeft een LG 3421i .. Mijn vraag is nu, is het slim om mijn V525 weg te doen en een L342i te kopen? Technisch gezien is mijn v525 duurder en gaat het me ook nog is een hoop geld kosten. Maar onbeperkt msn-en voor 2,50€ per maand is ook zeer aantrekkelijk.. Ik heb op mijn v525 een prepaid kaartje, dus via WAP msn-en zie ik niet zitten.. Hoe kan ik dit het beste aantrekken?

Bijlages:
LG L3421i specificaties: http://www.gsmarena.com/lg_l342i-1195.php
V525 specificaties: http://direct.motorola.co...on=FS&lSecondaryOption=-1

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
De dienst kost 2,50, en er is/was een actie. In ieder geval normaal gesproken moet je naast 2,50 voor de dienst ook nog de datakosten zelf betalen. Zonder bundel zijn deze al snel meer dan 10,- p/mb bij kpn.

Tip: Je kan ook met je v525 msnen, je hebt hier wap site's voor, maar die werken lang niet altijd prettig en dit valt bij vodafone niet onder live maar onder wap (of live-offnet) wat een veel hoger tarief kent.
Het goede nieuws is dat Vodafone ook een messenger kent die geinttegreerd is met MSN Messenger. Dus ongeveer even goed als de "blabla"-hi MSN messenger :P . Bij Vodafone betaal je volgensmij ook voor de dienst (hij is of was ook gratis) en bij Vodafone betaal je voor de live!-kosten (gprs) met een compactible live!-gsm zoals de v525, 0,25 per kwartier al prepaidklant.

Het is lastig na te gaan wat nu goedkoper is qua data, maar je spaart zoveel geld uit dat je het beste je huidige gsm i.c.m vodafone kan behouden.

[ Voor 3% gewijzigd door robert-630 op 09-01-2006 22:06 ]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Over MSN op je telefoon mag je verder gaan in MSN op telefoon.
Of je een LG 3421i moet kopen, is een beslissing die je zelf moet maken.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.