adr opleidingen en meer adr opleidingen
Bios flashen lijkt me niet erg nodig, lijkt me handiger om de geheugen settings te tweaken.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Verwijderd
Yep, heb al m'n TNT2's geflashed met hogere core- en mem-settings, stelt niks voor alleen moet je natuurlijk wel eerst een weekje met tntclock ofzo testen waar ie nog lekker mee draait. Dus:
- Test bv met tntclock wat nog betrouwbare settings zijn. Run daar eerst een week ofzo mee.
- Download een nieuwe reference-bios voor de tnt2 (laatste die ik heb is 2.05.20.02.00); let er zo nodig op welke tv-out chip je hebt (chrontel of brooktree).
- Pas die bios aan met "biosmod" en een scriptje waarin je de gewenste clock-settings instelt.
- Test de gemaakte bios met "vgabios".
- Flash de gemaakte bios met "nvflash".
Klaar!
Veel spul kun je op Zoiah's site wel downloaden, volgens mij heb ik ook het meeste wel op mijn site staan.
- Test bv met tntclock wat nog betrouwbare settings zijn. Run daar eerst een week ofzo mee.
- Download een nieuwe reference-bios voor de tnt2 (laatste die ik heb is 2.05.20.02.00); let er zo nodig op welke tv-out chip je hebt (chrontel of brooktree).
- Pas die bios aan met "biosmod" en een scriptje waarin je de gewenste clock-settings instelt.
- Test de gemaakte bios met "vgabios".
- Flash de gemaakte bios met "nvflash".
Klaar!
Veel spul kun je op Zoiah's site wel downloaden, volgens mij heb ik ook het meeste wel op mijn site staan.
* SanduTje 's 770 is nu vermomd als 770 ULTRA!
ik heb hem nu the core op 120 en the mem op 110.....en ben super stabiel bij bijv UT.
...hoe hoog zou ik kunnen????
verder, BUNNY: die site war alles op staat doet het niet...jouw linx ook niet heb je het ergens anders nog?????
...hoe hoog zou ik kunnen????
verder, BUNNY: die site war alles op staat doet het niet...jouw linx ook niet heb je het ergens anders nog?????
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Verwijderd
Mijn M-tec vanta 16MB valt niet te flashen...unknown flashrom, helaas...
Ik heb wel op een viper550 de boottekst veranderd
Ik heb wel op een viper550 de boottekst veranderd
Verwijderd
Maakt niet zoveel uit. Je ziet nu alleen de bios versie als je opstart na het flashen.
Qua snelheid en stabiliteit doet het niets.
(Ik heb niet overgeklokt, want dat is suf om in je bios te doen).
Ergo: doe het pas als nvidia aangeeft dat er een bug in de bios zit.
Qua snelheid en stabiliteit doet het niets.
(Ik heb niet overgeklokt, want dat is suf om in je bios te doen).
Ergo: doe het pas als nvidia aangeeft dat er een bug in de bios zit.
Pagina: 1