Toon posts:

Een bestand van 7gig wat ik niet weet wat het is:P

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn computer in de gedeelde documenten het volgende bestand staan:

naam: _Za00628
groote: 7GIG!!!!

Ik weet niet waarmee ik het bestand moet openen, ik weet ook niet hoe het op mijn computer komt!?!
Als ik probeer om in de eigenschappen te komen loopt de hele computer vast!!!

Nu is mijn vraag uiteindelijk:

Weet iemand wat voor bestand het is, waar het voor dient, en of ik het gewoon kan verwijderen???

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Het lijkt op een tijdelijk document. Ben je via Internet iets groots aan het downloaden? Iets wat misschien een keer is afgebroken?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20
verdacht bestand lijkt mij, heb je een snelle permanente internetverbinding?

• exempt
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-12-2023
probeer het eens op virussen te scannen

Why should I take life so seriously, I just wanna do what I like to do...!

Verwijderd

Topicstarter
c70070540 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:43:
Het lijkt op een tijdelijk document. Ben je via Internet iets groots aan het downloaden? Iets wat misschien een keer is afgebroken?
Ik ben wel wat aan het downlaoden maar niet van 7 Gig en het staat er al wel een tijdje

Verwijderd

Topicstarter
exempt schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:43:
probeer het eens op virussen te scannen
Dat heb ik al geprobeerd maar hij vond hem niet(norton antivirus 2005):P

Verwijderd

misschien helpt het om te vertellen in welke map dat bestand dan zit

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:46:
misschien helpt het om te vertellen in welke map dat bestand dan zit
het staat gewoon los in de gedeelde documenten waar iedere gebruiker van deze computer bij kan!!!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:44:
[...]

Ik ben wel wat aan het downlaoden maar niet van 7 Gig en het staat er al wel een tijdje
Heb je destijds iets groots gedownload?

Anders zou ik even in veilige modus starten (F8 tijdens starten) en vervolgens dat bestand proberen te verwijderen. Misschien lukt het dan wel.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 16:18
Is misschien een videostream. Check eens of G-Spot er wat van kan maken....

• Zwartoog
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-08 10:31
De reden dat je computer vastloop is waarschijnlijk omdat windoze 7GB in z'n geheugen probeert te cachen met wordpad oid. Misschien dat je met een hexreader iets ervan kunt achterhalen (in ieder geval wat voor soort bestand het is)? Of probeer het met een mediaplayer te openen, 7GB is de ideale grootte voor een DVD image :)

Verwijderd

Tijdelijk bestand van iets lijkt me aannemelijk, ik ken iig geen enkel bestand die Windows nodig heeft die zo groot is dus gewoon shift-delete.

Verwijderd

Topicstarter
c70070540 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:47:
[...]

Heb je destijds iets groots gedownload?

Anders zou ik even in veilige modus starten (F8 tijdens starten) en vervolgens dat bestand proberen te verwijderen. Misschien lukt het dan wel.
wat bedoel je met meschien lukt het dan wel, ik kan het nu wel verwijderen maar ik durf het niet omdat die het dan niet in de prullenbak zet maar definitief verwijderd omdat het te groot is voor de prullenbak!!!

Verwijderd

Topicstarter
Zwartoog schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:48:
De reden dat je computer vastloop is waarschijnlijk omdat windoze 7GB in z'n geheugen probeert te cachen met wordpad oid. Misschien dat je met een hexreader iets ervan kunt achterhalen (in ieder geval wat voor soort bestand het is)? Of probeer het met een mediaplayer te openen, 7GB is de ideale grootte voor een DVD image :)
In media player openen zegt die dat die het bestand niet kent dus kan het niet afspelen!!!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Simpel toch. Als jij het niet bewust daar neer heb gezet dan kan je het rustig weggooien. In de gedeelde documenten horen zulke zaken niet te staan.

Je zou voor je het weggooit nog even je schijf kunnen scannen op fouten. In de DOS tijd had je van die *.CHK bestanden waar je nog bestanden uit kon halen van sectoren die niet meer benaderbaar waren. Als je die ook weggooide was je inderdaad data kwijt! ;)

Verwijderd

Topicstarter
c70070540 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:51:
Simpel toch. Als jij het niet bewust daar neer heb gezet dan kan je het rustig weggooien. In de gedeelde documenten horen zulke zaken niet te staan.

Je zou voor je het weggooit nog even je schijf kunnen scannen op fouten. In de DOS tijd had je van die *.CHK bestanden waar je nog bestanden uit kon halen van sectoren die niet meer benaderbaar waren. Als je die ook weggooide was je inderdaad data kwijt! ;)
Ik heb hem der afgegooid ik zie vanzelf wel als de computer raare dingen gaat doen _/-\o_
:)

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Laat je het nog even weten als hij wel of niet raar gaat doen na een week? Dan hebben anderen ook nog wat aan dit topic. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Gé Brander op 09-01-2006 20:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
c70070540 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:59:
Laat je het nog even weten als hij wel of niet raar gaat doen na een week? Dan hebben anderen ook nog wat aan dit topic. ;)
ik heb hem der afgegooid maar nog niks vreemds gemerkt ik hoop ook niet dat die gaat gebeuren :P
Pagina: 1