Toon posts:

Funcpols gekregen van muismat?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

ik maak nu al 1.5 jaar (of misschien zelfs nog langer) gebruik van de Func1030 Surface.
Alleen heb ik gemerkt dat ik bij een 'knokkel' aan de zijkant/onderkant van mijn hand een rode vlek heb. Ik ben ook niet de enige, toevallig nog iemand met een Func heeft precies dezelfde funcknobbel op zijn hand..

Is dit nu een Func specifiek iets? Want je hoort er niet vaak van. Of is zijn er nog meer mensen met een 'Funcknobbel' of 'Funcpols'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:52
* Crash heeft het ook :P
Pure slijtage, niks om je druk om te maken :+

Kleine titelfix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit heb ik sinds kort ook, toevallig ook net opgemerkt. Ik schuuur steeds een beetje over de muismat heen, en nu zit er eelt op. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:26
Daar leun je gewoon veel op en schuif je mee over je muismat, is dus niet alleen bij Func muismatten het geval, ik heb het ook bij zo'n gelpad.

En je hoort er niet vaak van, omdat het eigenlijk ook niks is, gewoon een beetje eelt omdat je er vaak 'gebruik' van maakt. Kan totaal geen kwaad :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:15

R-B

Blokkert

Het is hier niet de HK ;)

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 10-01-2006 11:00 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:05

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Hier had ik ook last van, met zo'n standaard logitech muisje. Die was eigenlijk wat klein, waardoor ik de muis tussen mijn duim en pink bewoog, en mijn pols dus over de muismat gleed. Uiteindelijk begon dit ook pijn te doen. Toen heb ik me een mx510 gekocht, en die is een stuk groter. Daar kan ik nu mijn hand opleggen, en die rode vlek is nu helemaal weg. \o/ En games spelen is nu veel fijner, en duimtoetsen ownen

edit: o ja, en ik gebruik gewoon nog zo'n ouderwetse stoffen muismat.

[ Voor 9% gewijzigd door DrivinUCrazy op 10-01-2006 11:27 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Pagina: 1