One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Nope, zal weinig tot niets uitmaken, zelfs niet in PK's. Ik gok dat de dubbele uitlaat zowiezo alleen voor de sier is, en hij aan 1 van de pijpjes ook al genoeg zou hebben.
Maar goed. Kom op met die ahum, omstandigheden. Tijd voor een paar extra rijlessen wellicht?
Maar goed. Kom op met die ahum, omstandigheden. Tijd voor een paar extra rijlessen wellicht?
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Laat me raden je hebt een golf
Volgens mij zal het niet zoveel doen, mijn rijinstructeur reed er ook hele tijden mee rond in zn bora. Ik denk dat het enige wat er zou kunnen gebeuren is dat het kan gaan fluiten. Maar ook dat zal mee vallen.
En met die omstandigheden, het zal wel een hoog stoepie geweest zijn
Volgens mij zal het niet zoveel doen, mijn rijinstructeur reed er ook hele tijden mee rond in zn bora. Ik denk dat het enige wat er zou kunnen gebeuren is dat het kan gaan fluiten. Maar ook dat zal mee vallen.
[ Voor 14% gewijzigd door AkroBatik op 09-01-2006 19:22 ]
.
Sportieve rijstijl + verlaagde golf + drempel gok ik zoAkroBatik schreef op maandag 09 januari 2006 @ 19:22:
Laat me raden je hebt een golf![]()
![]()
maar veel uitmaken denk ik niet dat het doet alleen je plopt hem toch met een beetje kracht wel weer terug?
als je trouwens even verteld wat voor auto...
geen pk vermindering
geen schade aan de rest van de auto
helemaal niets eigenlijk .....behalve dat je uitlaat er niet uitziet denk ik
check even voor de zekerheid dat er door die klap geen andere delen van je uitlaat systeem lek , kapot is gegaan....
gewoon door je moter te starten je halfplatte
uitlaat dicht te houden.
slaat de motor bijna af dan is er nix aan de hand
blijft de motor gewoon doorpruttelen dan heb je ergens een lek
geen schade aan de rest van de auto
helemaal niets eigenlijk .....behalve dat je uitlaat er niet uitziet denk ik
check even voor de zekerheid dat er door die klap geen andere delen van je uitlaat systeem lek , kapot is gegaan....
gewoon door je moter te starten je halfplatte
slaat de motor bijna af dan is er nix aan de hand
blijft de motor gewoon doorpruttelen dan heb je ergens een lek
Buitenhuls is nu gedeukt, zolang de binnenhuls van de demper maar niet geraakt is is er geen probleem .Want als de binnenhuls is gesmoord dan ben je langs een dichtgeknepen rietje aan het blazen.
Maar waarschijnlijk merk je er niets van, er mag zelfs 5% verschil in motorisch vermogen zitten bij een nieuwe wagen, die enkele knol wat je gaat missen
.
* Chevy454 is blij met zijn carbon pijpje maar moet er niet aandenken dat die beschadigd raakt.
Maar waarschijnlijk merk je er niets van, er mag zelfs 5% verschil in motorisch vermogen zitten bij een nieuwe wagen, die enkele knol wat je gaat missen
* Chevy454 is blij met zijn carbon pijpje maar moet er niet aandenken dat die beschadigd raakt.
[ Voor 15% gewijzigd door Chevy454 op 10-01-2006 11:41 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Pagina: 1